
El Pla del Bon Aire ha gaudit aquest diumenge gràcies a l'equip femení del Club Egara. Les ratllades han golejat per 6 a 1 el RC Polo de Barcelona, un conjunt dels més potents de la lliga històricament.
L'Egara s'ha avançat en el minut 9 amb un gol de jugada de Laura Acosta. Tres minuts demolidors, entre el 23 i el 25, han sentenciat el partit a favor del conjunt d'Adrian Lock. Carola Salvatella, de penal córner, i Laura Acosta per partida doble han estat les responsables de fer pujar el 0-4 al marcador.
En la segona part el Club Egara no s'ha conformat amb el resultat i ha anat a per més. Laura Acosta ha anotat el seu quart gol en el minut 52. El gol de l'honor del Polo no ha arribat fins a set minuts abans de la fi del matx, mitjançant Rosalia Geerts. Carola Salvatella, en el 67, ha culminat la golejada.
Menys sort per a Atlètic i Terrassa
Per la seva banda, l'Atlètic Terrassa ha empatat a Can Salas contra el Júnior de Sant Cugat. Les junioristes s'han avançat i han dominat en el marcador una bona estona. Malgrat que les groc-i-negres han remuntat en la segona part, han acabat marcant l'empat definitiu (2-2).
Finalment, el CD Terrassa ha caigut derrotat a les Pedritxes contra el Club de Campo madrileny. El Club de Campo, que havia marcat el primer a la primera part, ha fet el segon només iniciar-se el segon temps. Sílvia Gabarró ha retallat distàncies tot seguit. Encara que quedava molt per davant, l'empat no ha arribat.