L'Egara es deixa dos punts a Somontes

Les ratllades perden contra el SPV'51 (2a 0) tot i que ho han intentat de totes les maneres possibles, però no han aconseguit anotar malgrat les múltiples opcions

Publicat el 29 de novembre de 2009 a les 16:09
Patricio Keenan ho ha dit ben clar. “Si avui juguem 70 minuts més no tampoc marquem”. L'Egara ha fet un bon partit, ho ha intentat tot, però avui no hi havia manera. Fins a catorze penals córner i un strocke, i ni així.

Les ratllades han començat dominant des del primer minuts, han estat superiors i fins i tot s'ha pogut avançar en un penal-strocke que Gemma Martínez, la capitana, ha enviat al pal. I un penal, i un altre, i un altre. I la pilota no entrava. En canvi, les madrilenyes, les poques opcions que han tingut les han fet or. En un penal córner, Lola Riera ha fet l'1 a 0 abans d'arribar al minut 20. I a la segona part, només començar, el San Pablo Valdeluz ha fet el segon. Jugada per la dreta, la defensa egarenca no atura bé i la pilota arriba al segon pal. Belén Pallito només ha hagut d'acompanyar-la al calaix.