
El Terrassa Futbol Club ha perdut per 3 a 5 el partit amistós que l'ha enfrontat al Dinamo Tbilisi, equip georgià dels més forts de la seva lliga i amb palmarès europeu. El matx s'ha jugat al CAR de Sant Cugat del Vallès i s'ha vist un bon Terrassa davant d'un conjunt més fort i experimentat.
La primera part ha estat disputada, sense un dominador clar. Els dos conjunts s'han apropat a porteria però qui més xuts ha intentat ha estat el Terrassa. Les arribades del Dinamo Tbilisi no han estat de clar perill, a part de les dues dels gols. El primer ha arribat en el minut 14: una centrada de l'ex del Llevant Xisco ha permès Parunashvili superar Miguel Ángel. El porter del conjunt georgià ha evitat que Urbano i Molist empatessin amb els seus xuts. A l'altra àrea, el fora de joc s'ha aliat amb la defensa egarenca, fins que en el minut 33 Dzaria ha aprofitat la passada de la mort de Merebashvili per anotar el segon. Tot just abans del descans, Sergio Urbano ha batut el porter rival i ha marcat l'1 a 2.
En la segona part, quan s'havien disputat cinc minuts, David López ha empatat en un contraatac. Acte seguit el Dinamo Tbilisi ha anotat dos gols. La càrrega física ha passat factura als jugadors del Terrassa, i Miquel Olmo ha donat entrada a diversos juvenils. En el minut 70, Urbano ha transformat un penal comès per Kvekveskiri sobre el mateix Urbano. Quan quedaven pocs minuts per a la conclusió del matx, Kakhelishvili ha establert el 3 a 5 definitiu.