Una situació que s'ha conegut per la denúncia feta per l'equip egarenc a les xarxes socials i que ha expressat la indignació per aquest fet. En un missatge a Twitter ha qualificat “d'absoluta vergonya” i ha acusat la companyia aèria Vueling, l'encarregada de dur l'expedició cap a Catalunya, d'haver “duplicat un mateix bitllet”.
Por favor, nos facilitas los datos y más detalles por DM? Revisaremos lo ocurrido y haremos todo lo posible para ayudar. Quedamos a disposición.
— Vueling Airlines (@vueling) September 18, 2022
Instants després d'haver-lo publicat a les xarxes, Vueling ha assegurat que “es revisaria” el que havia passat i faria “tot el possible per ajudar”. Així mateix, ha lamentat l'espera i les molèsties generades, després que el conjunt disputés la tercera jornada de la Segona RFEF – Grup 3- contra el quadre illenc -els de Jordi López van caure per 3-1-.Como indicado por DM, seguimos gestionando lo sucedido con los equipos implicados. Lamentamos la espera y seguimos a tu entera disposición.
— Vueling Airlines (@vueling) September 18, 2022
Finalment, s'ha resolt la situació i el mateix Terrassa FC ha informat, al límit de la mitjanit, que el jugador havia aterrat a l'aeroport Barcelona-el Prat a les 23.30 hores, després que l'haguessin “recol·locat” en un avió que feia el trajecte entre la illa eivissenca i la capital catalana.
✅ La aerolínea @vueling logra finalmente una solución a la incidencia surgida y nuestro jugador está en Barcelona desde las 23:30 horas al ser recolocado en uno de los siguientes vuelos programados en la noche del domingo
— Terrassa FC (@TerrassaFC) September 19, 2022
🤠Gracias@rfef #SegundaRFEF #2RFEF3 https://t.co/ci3IkN6pyZ