L’Entitat Esportiva Vallès Reds ha iniciat una campanya per recaptar fons per adquirir noves equipacions de cara a la temporada vinent.
Des de la pàgina web de Kapipal, dedicada al crowdfunding, pretenen recaptar 2000 euros. La dificultat per obtenir els diners actualment, el plaç d’entrega dels fabricants i els temes de ports i duanes fan que la campanya es faci d’un any per l’altre.
La campanya consta d’una pàgina web (www.kapipal.com/vallesreds) en la qual les persones interessades a aportar qualsevol quantitat poder fer-ho a través del sistema de pagament segur Paypal i per cada aportació rebran un obsequi per part de l’entitat.
Vallès Reds obre una campanya per recaptar fons
L'equip de futbol americà busca 2.00o euros per l'any vinent
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de setembre de 2013 a les 12:59
Et pot interessar
-
Esports Albert Luque serà jutjat pel cas Rubiales
-
Esports Els Dragons es traslladen de Terrassa a Badalona
-
Esports Ja a la venda les entrades per al Terrassa - Alavés de Copa del Rei
-
Esports L'Alavés, rival del Terrassa FC a la segona eliminatòria de la Copa del Rei
-
Esports El Terrassa guanya per la mínima l'Albacete i passa a segona ronda de la Copa del Rei
-
Esports Els missatges d'Albert Luque sobre Hermoso: «Espero que la vida li torni el que està fent a Rubiales»