Victòria per emmarcar de l'Isur-La Font Màgica en el debut a la Tercera Divisió Nacional de futbol sala. L'Isur és l'equip local de futbol sala que milita en una categoria més alta. Aquest diumenge va imposar-se al Montsant per 4 a 2, en el partit disputat al pavelló de Sant Llorenç.
Ismael Lázaro, Daniel Hernandez, Antonio Chevarria, Oscar Campa i Sergio Blanco, com a titulars, i Carlos Reche, Carlos Omabegho, Abel Ruiz i Xavi Mata, com a suplents, van formar part d'aquest partit històric.
El primer gol de l'Isur el va marcar Sergio Blanco i el segon Carlos Omabegho. Seguidament el jugador Rubén Berrio va marcar el primer gol del Montsant. A la segona part del partit hi va haver tres gols, un del jugador Luis Cerdan per al Montsant i dos d'Abel Ruiz per a l'Isur. En tot el partit només hi va haver tres targetes, dos per l'equip local i una per als visitants.
Victòria històrica de l'Isur en el seu primer partit a Tercera Nacional
Esports
L'equip de futbol sala de Terrassa s'estrena a la categoria amb un 4-2 contra el Montsant
ARA A PORTADA
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
Publicat el
27 de setembre de 2016 a
les 11:05
Et pot interessar
-
Esports
Albert Luque serà jutjat pel cas Rubiales
-
Esports
Els Dragons es traslladen de Terrassa a Badalona
-
Esports
Ja a la venda les entrades per al Terrassa - Alavés de Copa del Rei
-
Esports
L'Alavés, rival del Terrassa FC a la segona eliminatòria de la Copa del Rei
-
Esports
El Terrassa guanya per la mínima l'Albacete i passa a segona ronda de la Copa del Rei
-
Esports
Els missatges d'Albert Luque sobre Hermoso: «Espero que la vida li torni el que està fent a Rubiales»
