Victòria solvent per al sènior A masculí dels Carboners de Terrassa

Publicat el 27 d’octubre de 2015 a les 06:16

Foto: Eli Calbet


El primer equip del sènior masculí Carboners de Terrassa rebia el Santa Coloma Rugby Club en el segon dels 4 partits disputats a Can Jofresa aquest dissabte. El resultat final, 41-7, potser no reflecteix les dificultats que van tenir els groc-i-negres per guanyar amb solvència uns dragons amb pocs efectius però moltes ganes. 

No va ser fins a la segona part on l'avantatge ja era massa gran com per pensar en una remuntada. Tot i així, la suma d’errors locals i encerts dels visitants va fer que arribés l'assaig i transformació dels visitants a 15 minuts pel final. Bon partit dels terrassencs però amb alguns errors que cal polir per tal de vèncer el Químics “B”, rival de la setmana que ve. Un desplaçament on cal sumar una victòria per tal de tenir opcions a la primera posició de la fase prèvia.

Derrota amb bon regust

Per la seva banda, el segon equip carboner va rebre el CEU “B” en el tercer partit de la temporada. Tot i la derrota per 0 a 33, cada jornada queda més clar que, només en el seu segon any, aquest “B” està en condicions de competir molt en aquesta lliga: 22 convocats, 13 dels quals han començat a jugar a rugby aquesta any i nous debutants a cada jornada i, van ser capaços de plantar cara a un CEU “B” que només va poder doblegar-los ben entrada la segona part, ja que el resultat després dels primers 40 minuts era 0-6 a favor dels barcelonins. La setmana que ve, jornada de descans.

El sub16, cau contra un històric 

Derrota per 120 a 0 del sub16 format per jugadors del CR Sant Quirze i dels Carboners, un equip de primer any que es va enfrontar en el primer partit de la jornada contra un històric com el Químic E.R., que va ser molt superior físicament i en nivell de joc. Tot i així, els dels planter terrassenc no deixen de donar mostres de bon joc i bons valors.

Les lesions passen factura al femení
 

Malgrat la derrota, bon partit pel sènior femení Foto: Eli Calbet


Les Carboneres de Terrassa van disputar, a casa, el seu tercer partit de lliga contra el CEU (Club Esportiu Universitari). El femení groc-i-negre va donar tot el que tenia tot i ser només 13 jugadores al camp, a causa de les lesions a la plantilla. Les Carboneres van començar obrint el marcador (7-0), però amb dues jugadores menys, l'esforç físic va acabar passant factura i a 10 minuts pel final del partit, el CEU va poder remuntar (7-15). Tot i això va ser un dels partits més lluitats per l'equip femení dels Carboners de Terrassa i on, si haguessin comptat amb tots els seus efectius, potser el resultat hagués sigut força diferent.