Una dona que conduïa sota els efectes de l'alcohol va atropellar diumenge dos voluntaris de Protecció Civil que feien tasques de senyalització de trànsit en una zona afectada pels efectes del temporal de pluges torrencials a Palau-solità i Plegamans, al Vallès Occidental. Tal com ha avançat ElCaso.com, els homes treballaven a l'avinguda de Catalunya, on s'havia produït un despreniment, i la circulació estava limitada a 30 quilòmetres per hora.
Si bé, la dona va accelerar de sobte i va perdre el control del vehicle de manera que va impactar amb el voluntari que regulava el trànsit i un altre que col·locava tanques. A la zona hi havia un tercer voluntari que va sortir il·lès de l'accident. Els altres dos van resultar ferits de poca gravetat i, tot i que van haver de ser traslladats a l'hospital, no han patit ferides importants i el pronòstic és favorable.
La conductora, que triplicava la taxa d'alcoholèmia permesa i va donar 0,86 mil·ligrams per litre d'aire a la prova que li van realitzar els policies desplaçats, va intentar fugir del lloc dels fets. Tal com relata el mitjà esmentat, la conductora va intentar escapar-se pel voral tot i el despreniment, però el desplegament de Protecció Civil li va impedir avançar més.
La conductora tenia antecedents penals
Amb tot, la dona ha estat denunciada per un delicte contra la seguretat viària i un altre de lesions per imprudència. Segons va explicar als agents, tornava de festa i, quan la van identificar, van veure que tenia antecedents per conducció sota els efectes de l'alcohol amb un cas que va ser penal.

