Xavi Hernández ja és pare

El futbolista egarenc estrena paternitat amb la seva filla Àsia

Publicat el 04 de gener de 2016 a les 09:11

Xavi Hernández i Núria Cunillera esperen el seu primer fill Foto: Cristóbal Castro


Xavi Hernández estrena paternitat. El futbolista egarenc i la seva esposa, Núria Cunillera, han tingut aquest diumenge una criatura, segons informen diversos mitjans de comunicació. La nena es dirà Àsia, tal com va donar a conèixer el jugador de l'Al-Sadd en el reportatge que li va fer TV3 fa uns dies, Marcats per Xavi. No ha transcendit cap informació sobre el pes o l'hora de naixement.

Qui sí que ho ha celebrat i ha confirmat la notícia ha estat l'equip qatarí on actualment milita el terrassenc. A través de les xarxes socials, han llançat aquest missatge:
  També els futbolistes del seu equip -del qual n'és el capità- li han fet una especial dedicatòria. El mateix diumenge, l'Al-Sadd va tenir partit de Lliga contra l'Umm Salal. En la celebració del seu únic gol (empat a 1) els futbolistes van fer això:
  Aquest dilluns al matí, el propi club ha penjat la primera fotografia de l'egarenc amb la seva filla: