Xavi: «Luis Enrique ha estat clau perquè fes marxa enrere»

Esports

El futbolista del FC Barcelona anuncia que deixa la selecció espanyola i afirma que el mes de juliol es va "precipitar" dient que deixava el club blaugrana

Publicat el 05 d’agost de 2014 a les 10:54
L'egarenc ha ofert aquest dimecres una roda de premsa Foto: Miguel Ruiz / FCB

El migcampista del FC Barcelona Xavi Hernández ha recalcat aquest dimarts en roda de premsa que l'actual tècnic blaugrana, Luis Enrique Martínez, ha estat "la persona clau" perquè hagi fet marxa enrere en la seva decisió, "tal vegada precipitada", a deixar el club després de passar una de les "pitjors temporades" de la seva carrera i on va sentir que ja no era "útil".

"Vaig acabar la temporada desil·lusionat, va ser de les pitjors de la meva carrera a nivell personal i em veig en la banqueta i no em sento útil. No m'havia passat en els últims anys i pràcticament és el mateix en la selecció. Tal vegada, precipitadament, vaig creure que era millor acabar aquesta etapa i començar-ne una nova", ha relatat l'egarenc.

No obstant això, després de les vacances i mantenir una reunió amb Luis Enrique i Andoni Zubizarreta va canviar d'opinió. "M'han convençut i m'han fet veure que puc ser útil i competitiu en el club. Agraeixo al club la seva espera, tot s'ha fet de forma conjunta i ara estic en un estat d'ànim millor i ho veig d'una altra forma, però vull que la gent entengui que he tingut emocions molt fortes i que creia que la meva etapa havia acabat", ha comentat.

A més, el de Terrassa assegura que segueix sent "competitiu" i que creu que pot seguir sent "útil". "Després de parlar amb Luis Enrique m'ha canviat la mentalitat. És la persona clau perquè continuï", ha assegurat el migcampista. El que sí que ha deixat clar és que "deixo la selecció espanyola. La meva etapa allà ha acabat. Ha estat meravellós i estic agraït a la Federació i a la seva gent". 

D'altra banda, el club blaugrana ha confirmat aquest dimarts que Xavi serà baixa segura de cara a l'enfrontament d'aquest dimecres contra el Nàpols a Ginebra. El terrassenc pateix una sobrecàrrega al bessó esquerre.
Escull La Torre del Palau com la teva font preferida de Google