Xerrada de les jugadores d'elit del BM Granollers amb l'Handbol Terrassa

Publicat el 19 de novembre de 2015 a les 11:05

Foto de família dels egarencs amb les professionals Foto: HTerrassa


El passat dimarts 17 de novembre jugadores d’elit del BM Granollers van venir al Pavelló Municipal de Can Jofresa per fer una xerrada als jugadors i jugadores dels equips base del Club Handbol Terrassa i dirigir un entrenament de l’equip infantil femení. 

Miriam González, Marjolaine Dedieu, Lorena Ramírez i Sandra Pérez, van il·lusionar amb la seva presència els joves jugadors de Terrassa, que van poder conèixer de primera mà l’experiència d’arribar a la màxima competició. També els van parlar de divertir-se jugant, de convidar als amics a provar i dels valors del companyerisme i l’esforç, que l’esport és una disciplina fonamental per a un sa desenvolupament de la joventut i l’handbol un esport molt complert. Marjolaine Dedieu és internacional per França i Lorena Ramírez portera de la selecció Espanyola Junior. 

La presència de les jugadores del BM Granollers s’emmarca dintre d’un projecte de la Junta del club de Terrassa de foment i consolidació del l’handbol a la ciutat. En uns moments en què aconseguir el suport de patrocinadors privats és difícil i que la nova normativa que afecta a les entitats esportives ha vingut a complicar-ne la gestió i fins i tot posar en risc la continuïtat d’algunes entitats, la junta directiva de l'entitat egarenca vol enfortir els lligams amb els jugadors i jugadores, les seves famílies i els socis del club en general, amb l’objectiu de fer més gran l’entitat i fer més present l’esport d’handbol a la nostra ciutat. 

Les jugadores de BM Granollers van portar obsequis per a les noies de Terrassa i van convidar-les també a tornar-los la visita i repetir l’experiència a la ciutat de Granollers. Vist l’èxit de l’activitat la Junta ja pensa en organitzar una nova sessió d’aquest entrenaments especials de cara al mes de gener. El fet que la primera sessió s’hagi adreçat especialment a les jugadores de l’equip infantil femení és un indicador del compromís del club de potenciar l’handbol femení.