ERC va presentar una moció en el passat ple municipal sobre la declaració de responsabilitat per haver participat activament en la celebració del 9-N.
El regidor del PP, que hi va votar en contra, va considerar que "es vol institucionalitzar la vulneració de la llei". En canvi, les regidores del PSC i els membres de l'equip de govern, amb llibertat de vot, es van abstenir.
La socialista Laura Sànchez va puntualitzar que "no es pot tapar la veu del poble anant als tribunals" i va admetre que ella havia anat a votar. El primer tinent d'alcalde, Josep Maria Gibert, va destacar el "simbolisme" de la jornada i va explicar l'abstenció del seu grup per tractar-se d'una "decisió personal". Tanmateix, "reiterem el suport institucional al president Mas, la vicepresidenta i la consellera Rigau", va afegir Gibert.
Els únics regidors que van votar a favor de declarar-se responsables pel 9N van ser Reollo, que va agrair la moció, i Masana.
Els regidors d'ERC i CiU Vacarisses s'autoinculpen pel 9-N
Municipis
La regidora socialista, que va afirmar que va anar a votar, i els membres de l'equip de govern es van abstenir
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de desembre de 2014 a
les 11:06
Et pot interessar
-
Municipis
El Parlament aprova que els autocars tinguin el mateix descompte que els cotxes a la C-16
-
Municipis
Les cues quilomètriques per un camió bolcat a la C-55 obliguen a aixecar les barreres de la C-16
-
Municipis
Oberta al trànsit la C-58 a Vacarisses
-
Municipis
Retards de més d'una hora a la línia de Rodalies de Manresa per una avaria a l'estació de Vacarisses
-
Municipis
Sant Vicenç de Castellet acollirà la X Trobada d'estudiosos de Sant Llorenç del Munt i l'Obac
-
Municipis
La gestió forestal va ser clau perquè el foc no s'escampés per Sant Llorenç del Munt i l'Obac
