L'estudi té per objecte fer una proposta global de millora de la seguretat viària d'aquesta travessera urbana, dirigida principalment a la pacificació del trànsit, a la millora de la seguretat de vehicles i vianants, a la millora de l'accessibilitat i, en conjunt, a la millora de la qualitat urbana de l'entorn.
De l'observació i anàlisi de tram urbà de la carretera, s'han detectat diverses problemàtiques o punts d'especial interès i per a cadascun d'ells es planteja una o vàries propostes d'actuació.
Les propostes sorgeixen de l'aplicació de criteris tècnics, tenint en compte els condicionants físics de l'entorn i en base a la diagnosi realitzada. Les zones estudiades són la cruïlla de la BV1203 amb el carrer Sant Jordi, la cruïlla de la Font del Padró, la cruïlla de la BV1202 amb el carrer Josep Fornell, l'aparcament a la BV1202, la cruïlla de la BV1202 amb els carrers Pompeu Fabre i Migdia, i la cruïlla de la BV1202 amb els carrers Monges i Oliveres.
Estudien la seguretat viària de la travessera de la BV-1202 a Ullastrell
La Diputació de Barcelona ha analitzat el pas de la carretera per dins de la població, un estudi que ha lliurat el diputat d’Infraestructures viàries i Mobilitat, Jordi Fàbrega, a l’alcalde, Joan Ballbé
Ara a portada
Publicat el 18 de gener de 2017 a les 10:11
Et pot interessar
-
Municipis El Parlament aprova que els autocars tinguin el mateix descompte que els cotxes a la C-16
-
Municipis Les cues quilomètriques per un camió bolcat a la C-55 obliguen a aixecar les barreres de la C-16
-
Municipis Oberta al trànsit la C-58 a Vacarisses
-
Municipis Retards de més d'una hora a la línia de Rodalies de Manresa per una avaria a l'estació de Vacarisses