L'Oficina d'Atenció al Ciutadà de Viladecavalls, a finals del 2013

El servei, que s'instal·larà a l'edifici del consistori i tindrà delegació a Can Trias, permetrà agilitar tràmits

Publicat el 03 de novembre de 2012 a les 14:46

Agilitar els tràmits, reduir la burocràcia de la paperassa i, en última instància, apropar el ciutadà a l'Administració. Sobre aquesta base descansa la idea de l'Ajuntament de Viladecavalls de crear una oficina d'atenció ciutadana. El servei, que s'iniciaria cap a finals del 2013 (només hi ha una previsió, no una data concreta), s'oferirà des de les dependències consistorials, des d'on es centralitzaran les gestions administratives dels veïns. Així doncs, la informatització permetrà pagar tributs o presentar instàncies sense necessitat de fer desplaçaments ni cues.

Fins ara, els tràmits es realitzaven des de l'edifici de l'Ajuntament, el centre cívic Paco Cano i el departament d'Urbanisme. L'OAC s'ubicaria a la Casa de la Vila però tindria una delegació a Can Trias. La Diputació de Barcelona assumirà l'estudi previ, necessari per elaborar el full de ruta, i també totes les despeses que es puguin originar. L'alcalde, Carles Rodríguez, ha destacat la importància de modernitzar les estructures