L'Ajuntament de Viladecavalls està duent a terme aquests dies el desbrossament de diversos camins i espais públics a la urbanització de Sant Miquel de Gonteres per tal de millorar la seguretat viària, evitar problemes en cas d’episodis de forts aiguats, i també per millorar la imatge del municipi.
Els treballs s'executen seguint el Pla de Manteniment i Neteja de Carrers i Espais Públics del Municipi, elaborat des de l'Ajuntament, en el qual s'han detectat els punts clau on calien treballs de manteniment.
A banda del desbrossament, aquesta setmana la Brigada d'Obres i Serveis ha centrat esforços, a la mateixa zona de Sant Miquel de Guanteres, en una actuació global que ha inclòs, tasques de neteja d'espais de contenidors, embornals, etc.
Així doncs, les actuacions realitzades més destacades han estat la reparació de l'enllumenat al carrer del Gaià, la reposició de bordons i escletxes a l'asfalt del carrer Romaní i tapar l'esvoranc del camí de la Plana, entre d'altres.
Paral·lelament el personal de Brigada Municipal ha solucionat altres incidències de la via pública, com la reposició d'una tapa de clavegueram al carrer Mirador de Montserrat o la neteja d'embornals al carrer dels Xiprers.
Durant les pròximes setmanes continuaran les actuacions globals de manteniment a tot el municipi, i, previsiblement s'iniciarà la revisió periòdica de les bombes de clavegueram.
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de novembre de 2016 a les 17:00
Et pot interessar
-
Municipis El Parlament aprova que els autocars tinguin el mateix descompte que els cotxes a la C-16
-
Municipis Les cues quilomètriques per un camió bolcat a la C-55 obliguen a aixecar les barreres de la C-16
-
Municipis Oberta al trànsit la C-58 a Vacarisses
-
Municipis Retards de més d'una hora a la línia de Rodalies de Manresa per una avaria a l'estació de Vacarisses
-
Municipis Sant Vicenç de Castellet acollirà la X Trobada d'estudiosos de Sant Llorenç del Munt i l'Obac
-
Municipis La gestió forestal va ser clau perquè el foc no s'escampés per Sant Llorenç del Munt i l'Obac