La Carmanyola Picant ha estat distingida recentment amb un diploma de reconeixement, en la categoria establiments comercials, en la novena edició del Premi CCC a la millor iniciativa lingüística del sector comercial.
El món econòmic és un dels lingüísticament més deficitaris del nostre país. El jurat va destacar que "calen emprenedors disposats a apostar pel català. I si l'activitat està lligada a un dels grans motors de la humanitat, el sexe, en el qual és pràcticament absent, l'aposta és doblement meritòria".
La Carmanyola Picant té un ADN totalment terrassenc. Les seves responsables, promotores i fundadores són Rosa Gau i Anna Sapere. Precisament una reunió de tuppersex en la que van participar les va fer reflexionar sobre la possibilitat de muntar l'empresa. "Ens ho vàrem passar força bé, però tot es feia en castellà". Les dues, independentistes reconegudes, van creure que hi havia una bona oportunitat de negoci i de normalització de la llengua en un món com el del sexe.
Dels països catalans
Carmanyolapicant.cat es defineix com "una empresa dels Països Catalans, dedicada a satisfer la vostra vida sexual, a través d'un gran assortit de cosmètica i joguines eròtiques, amb l'objectiu que aquesta sigui plena i entretinguda."
Catalunya concentra el 90% de la indústria pornogràfica espanyola, ara en perill per la competència gratuïta d'Internet. Però les botigues eròtiques tenen un bon mercat i proliferen les robades tuppersex.
Les reunions acostumen a durar unes 2 hores. Porten una maleta amb el mostrari i van presentant tots els articles d'un en un. Deixen que tothom pugui tocar, olorar, llepar o veure com funciona cada producte, mentre es van explicant curiositats i anècdotes divertides per passar una bona estona. Actualment, té molt d'èxit la modalitat del Catasex. Es tracta d'aprendre a fer un parell de còctels afrodisíacs, i anar-los prenent durant la reunió de carmanyolasex.
Carmanyola Picant també ofereix el servei de la botiga virtual, amb un gran ventall de productes eròtics "elegants i terapèutics, de qualitat garantida, que us enviarem amb la màxima discreció i confidencialitat". L'empresa va bé i ja pensen en augmentar el ventall de l'oferta, en fer canvis a la web i fins i tot en canviar de local, per deixar Castellar del Vallès, on viu l'Anna Sapere, i traslladar-lo a Terrassa.
Hi ha productes de cosmètica, vibradors de totes les talles, formes i colors, anelles per jugar en parella, disfresses i cotilles, cofres, paneres i penis saltarins. No i falten els preservatius. El client habitual és una dona d' entre 30 i 40 anys. I el producte estrella, les boles xineses. Mig seriosament mig en broma, afirmen que sempre és bo conèixer a fons i provar els productes que després es posaran al mercat.