23
de març
de
2021, 15:00
L'Ajuntament de Terrassa i la Fundació Cecot Innovació impulsen el primer Triatló Empresarial, un repte per millorar la competitivitat empresarial en context de Covid-19 i que permetrà als participants millorar el seu posicionament en tres àmbits: màrqueting digital, gestió comercial i vendes i gestió econòmica. Amb un format àgil i innovador, aquesta iniciativa vol millorar la competivitat de les empreses de Terrassa i la seva rodalia a curt termini.
Del 7 d'abril al 22 de juny, es preveuen 19 sessions amb un repte cada una d'elles i amb una sessió de tancament. El contingut està dividit en els mòduls de màrqueting digital, innovació i creativitat, Gestió econòmica i gestió comercial i vendes. Cada un està impartit per experts i professionals vinculats a la patronal Cecot.
Els reptes, que s'aniran llençant periòdicament, hauran de ser resolts pels participants amb el suport de les formacions que rebran. Alguns exemples d'aquests challenges són "Converteix el no d’un client en un sí", "Quant hem de treballar per no perdre diners?, objectius i preus de venda", o "Potencia el teu LinkedIn i converteix-lo en la teva targeta de presentació professional"
Cada empresa haurà de decidir a quines píndoles s'inscriu. Aquestes formacions, tot i que són independents, també es complementen. Un cop llençat el repte de la lliçó, els mentors ajudaran les empreses participants a assolir la fita resolent els seus dubtes i acompanyant-los en el procés. Consulta aquí la temàtica de les 19 sessions del Triatló Empresarial i com inscriure-t'hi.
Del 7 d'abril al 22 de juny, es preveuen 19 sessions amb un repte cada una d'elles i amb una sessió de tancament. El contingut està dividit en els mòduls de màrqueting digital, innovació i creativitat, Gestió econòmica i gestió comercial i vendes. Cada un està impartit per experts i professionals vinculats a la patronal Cecot.
Els reptes, que s'aniran llençant periòdicament, hauran de ser resolts pels participants amb el suport de les formacions que rebran. Alguns exemples d'aquests challenges són "Converteix el no d’un client en un sí", "Quant hem de treballar per no perdre diners?, objectius i preus de venda", o "Potencia el teu LinkedIn i converteix-lo en la teva targeta de presentació professional"
Cada empresa haurà de decidir a quines píndoles s'inscriu. Aquestes formacions, tot i que són independents, també es complementen. Un cop llençat el repte de la lliçó, els mentors ajudaran les empreses participants a assolir la fita resolent els seus dubtes i acompanyant-los en el procés. Consulta aquí la temàtica de les 19 sessions del Triatló Empresarial i com inscriure-t'hi.