
El Club Natació Terrassa comptarà amb dos waterpolistes al Campionat del Món de Barcelona 2013. La Federació Espanyola de Natació ha donat a conèixer aquest dilluns la llista de tretze convocats per a la cita que se celebrarà a la capital catalana entre el 22 de juliol i el 3 d’agost. Entre els escollits, figuren els jugadors del Natació Iñaki Aguilar i Ricard Alarcón.
Si bé Aguilar és un fix en el combinat estatal en les darreres competicions internacionals, la inclusió d’Alarcón suposa una sorpresa molt agradable. L’egarenc, de 22 anys, va entrar en la llista de preseleccionats i va disputar els Jocs del Mediterrani a Mersin (Turquia), on es va penjar la medalla de plata. Ara, tindrà l’oportunitat d’afrontar un campionat de primeríssim nivell.
El seleccionador estatal Rafa Aguilar ha descartat finalment Fran Fernández i Daniel Cercols respecte a la llista de quinze convocats que va disputar el cap de setmana el Torneig de Portugalete.
Convocatòria Selecció Espanyola Absoluta Masculina:
Iñaki Aguilar 1983 CN Terrassa
Ricard Alarcón 1991 CN Terrassa
Rubén de Lera 1992 CN Atlètic-Barceloneta
Albert Español 1985 Florència (Itàlia)
Pere Estrany 1988 CN Sabadell
Xavi Garcia 1984 Rijeka (Croàcia)
Dani López 1980 CN Atlètic-Barceloneta
Marc Minguell 1985 CN Atlètic-Barceloneta
Guillermo Molina 1984 Florència (Itàlia)
Alberto Munárriz 1994 CD WP Navarra
Felipe Perrone 1986 CN Atlètic-Barceloneta
Balazs Sziranyi 1983 CN Atlètic-Barceloneta
Xavier Vallès 1979 CN Sabadell