
El rei Melcior tornarà a passejar-se pels carrers de Vacarisses Foto: Quico Ortega
Els reis arriben a Vacarisses aquest dissabte i es passejaran pels carrers del nucli i de Can Serra perquè els nens i nenes, i també els grans, els facin una bona rebuda. Ja fa dies que l'estrella que els guia ha arribat a Vacarisses i il·lumina el Cingle. Així, arribaran primer al nucli, uns minuts abans de les 6 de la tarda, baixaran de l'estrella del cingle. Després, començant a la plaça de la Creu, aquest serà el recorregut:
Pl. de la Creu, c. Calvari, crta. d'Olesa, c. Pau Casals, c. Major, pl. Major, c. Pau Casals, pl. Joan Bayà, Ajuntament (on l'Alcalde donarà la clau del poble). Els Reis continuaran a peu, cap a l'Església, a fer l'adoració.
Després tots aniran a la Fàbrica, on l'Escola de Música ens obsequiarà amb unes peces musicals i els Reis faran entrega dels regals als nens i nenes de Vacarisses. La comitiva anirà en les tres carrosses, acompanyats del Patge Murriet. També els acompanyaran els Vacatukada, els timbalers de Vacarisses-Can Serra i els tabals de Diables de Vacarisses. Aquests últims, la colla de Diables de Vacarisses, seran els carboners dels Reis.
Després, a partir de les 8 del vespre, és previst que els Reis arribin a la cavalcada a Can Serra, que comença a l'estació de tren de Can Serra i segueix:
C. Carolines, c. Petúnies, c. Roselles, c. Margarides, c. Calaf, c. Maresme, c. Garraf i fins al local de l'Associació de Veïns.