20
de març
de
2020
Aquest cap de setmana, Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) adaptarà la seva oferta a les línies metropolitanes per fer front als requeriments del Govern en la lluita contra el coronavirus, adequant l'oferta a la demanda i a les indicacions rebudes per part de les autoritats. A partir de demà, doncs, el servei serà un terç de l'habitual.
A la línia Barcelona - Vallès, hi haurà un tren cada hora a les línies S1 (Terrassa) i S2 (Sabadell); tres trens cada hora a la línia L6 (Sarrià - Pl. Catalunya) i quatre trens cada hora a la línia L7 (Avinguda Tibidabo). Els trens de l'L12 (Reina Elisenda) seguiran sense circular.
Pel que fa a la línia Llobregat-Anoia, hi haurà un tren cada hora a totes les línies: R5 (Manresa), R6 (des de i a La Pobla de Claramunt) i L8 (Pl. Espanya - Molí Nou Ciutat Cooperativa).
En totes les línies, el servei finalitzarà a les 23h.
FGC continua aconsellant que no es viatgi si no és per una raó inajornable, i recomana que abans d'agafar el tren, en cas d'haver de desplaçar-se, els clients s'informin a través dels canals de la companyia sobre possibles afectacions: la megafonia de les estacions i dels trens, les vitrines informatives, el web d'FGC, el compte de Twitter @FGC o a través del telèfon d'informació 012.
El trànsit d'usuaris de FGC ha caigut en un 90% en la darrera setmana. La companyia continua aplicant mesures extraordinàries de neteja i higiene per a tots aquells usuaris que l'hagin d'utilitzar.
A la línia Barcelona - Vallès, hi haurà un tren cada hora a les línies S1 (Terrassa) i S2 (Sabadell); tres trens cada hora a la línia L6 (Sarrià - Pl. Catalunya) i quatre trens cada hora a la línia L7 (Avinguda Tibidabo). Els trens de l'L12 (Reina Elisenda) seguiran sense circular.
Pel que fa a la línia Llobregat-Anoia, hi haurà un tren cada hora a totes les línies: R5 (Manresa), R6 (des de i a La Pobla de Claramunt) i L8 (Pl. Espanya - Molí Nou Ciutat Cooperativa).
En totes les línies, el servei finalitzarà a les 23h.
FGC continua aconsellant que no es viatgi si no és per una raó inajornable, i recomana que abans d'agafar el tren, en cas d'haver de desplaçar-se, els clients s'informin a través dels canals de la companyia sobre possibles afectacions: la megafonia de les estacions i dels trens, les vitrines informatives, el web d'FGC, el compte de Twitter @FGC o a través del telèfon d'informació 012.
El trànsit d'usuaris de FGC ha caigut en un 90% en la darrera setmana. La companyia continua aplicant mesures extraordinàries de neteja i higiene per a tots aquells usuaris que l'hagin d'utilitzar.