L'Amèrica Llatina, atracció de negoci per als empresaris de Terrassa

La Cambra ha organitzat una sessió informativa per a les empreses que vulguin créixer

Publicat el 02 de maig de 2015 a les 12:59
Una cinquantena de directius d’empreses han participat aquesta setmana en la sessió informativa sobre oportunitats de negoci i inversió als mercats de l’Amèrica Llatina. En el marc d’aquesta sessió, que ha estat organitzada per la Cambra de Comerç i Indústria de Terrassa i BBVA, Fernando del Pozo, analista de mercat de la Cambra de Terrassa, ha informat de la potencialitat i expectatives que ofereixen els mercats de l’Amèrica Llatina a les empreses catalanes, fent especial èmfasi en els mercats de Colòmbia, Perú, Mèxic i Xile, com accedir-hi, els seus canals de distribució, els requisits tècnics i comercials d’accés i les formes de implementació i triangulació comercial.

La sessió, que ha estat presentada per Josep Prats, director gerent de la Cambra de Terrassa, ha comptat també amb la participació  Juan Ruiz i Núria Hervás, chief Economist for South America i responsable de Comerç Exterior FX –respectivament- del BBVA.  Per la seva part, Juan Vicente Bonastre, director comercial d’Europastry, ha presentat l’experiència de l’empresa en el mercat llatinoamericà.