L'Associació Maurina Comerç batega

L'Associació de comerciants ha estrenat una nova imatge corporativa que transmet il·lusió i sentiments

Publicat el 16 d’abril de 2010 a les 18:10
Aquest dijous a la tarda s'ha fet la presentació de la nova imatge corporativa de l'Associació Maurina Comerç, que reuneix a 30 associats. A l'acte hi han assistit diferents membres de l'associació, el seu secretari, Alfonso Martínez, la seva presidenta, Maria Pilar López, el regidor de Comerç i Turisme, Xavier Martín, i la regidora d'Actuacions Urbanístiques i socio-econòmiques dels Plans de barris, Eva Bermúdez.

El logotip i eslògan de la nova marca corporativa ha anat a càrrec de l'empresa de comunicació creativa Genèric Disseny. Martínez ha explicat el seu significat. Es tracta d'un cor que també simbolitza la “m” de Maurina. Ha insistit en que “és un símbol efectiu, que transmet que els comerciants estimem el barri. I el color vermell que l'acompanya l'hem escollit perquè és càlid, enèrgic”. La paraula 'comerç' l'han preferit “de color negre ja que és elegant. I totes les lletres són arrodonides perquè transmeten caliu”. Ha comparat el cor amb el comerç: “Si el cor no batega, el cos es para, el mateix passa amb el comerç”. L'eslògan, 'Bateguem per tu', ha dit, és un cor que vol seguir tenint projectes, que batega pels veïns.

En tot moment, els representants de l'Associació, fundada farà quasi dos anys, s'han mostrat il·lusionats, fet que han destacat tant Martín com Bermúdez. El regidor de Comerç i Turisme ha dit que “el món del comerç viu un moment crític, però els estudis mostren que la gent amb ganes i reptes com vosaltres són els que se'n sortiran”. Per altra banda, la regidora d'Actuacions Urbanístiques i socio-econòmiques dels Plans de barris ha demanat que continuïn implicats com fins ara.