El Col·lectiu Naturalista Viladecavalls Verd (CONVIVE) ha reivindicat que el nom de Can Tries se substitueixi per la denominació Santa Maria de Toudell.
Un dels membres de l'entitat, Juan Luis del Campo, considera que segons el diccionari de Madoz de 1845, en aquella època hi havia un antic nucli anomenat Santa Maria de Toudell. Segons del Campo, la unificació parroquial i la formació del nucli territorial de Viladecavalls, aquest poble va deixar d'existir, igual que els de Sant Miquel de Toudell, la Quadra de Santa Clara i Sant Martí de Sorbet. El 15 d'agost, festa de la Mare de Déu d'Agost, també era festivitat en aquest antic poble.
Des de fa uns quants anys CONVIVE reclama que el territori es torni a anomenar Santa Maria de Toudell en comptes de mantenir l'actual denominació, la de la família Tries "que no es mereix que aquest territori porti el seu cognom", diu Juan Luis del Campo.
Santa Maria de Toudell en comptes de Can Tries
El Col·lectiu Naturalista Viladecavalls Verd reclama el canvi de nom del barri en honor a l'antic poble
Ara a portada
Publicat el 15 d’agost de 2012 a les 14:05
Et pot interessar
-
Municipis El Parlament aprova que els autocars tinguin el mateix descompte que els cotxes a la C-16
-
Municipis Les cues quilomètriques per un camió bolcat a la C-55 obliguen a aixecar les barreres de la C-16
-
Municipis Oberta al trànsit la C-58 a Vacarisses
-
Municipis Retards de més d'una hora a la línia de Rodalies de Manresa per una avaria a l'estació de Vacarisses