Després de proclamar-se campió d'Espanya de 60 metres tanques M35, Santi Ferrer, de la Unió Atlètica Terrassa, ha quedat setè d'Europa d'aquesta modalitat en la categoria de veterans. L'egarenc disputava el seu primer Campionat d'Europa amb la intenció de disputar la final, i dit i fet, en una semifinal duríssima va assolir la quarta posició amb 8"49 (a només 1 mil·lèsima del seu millor registre) per accedir a disputar la final, on va finalitzar en una esplèndida setena posició (lloc de finalista) amb 8"61.
Els altres dos representants egarencs no van poder lluitar i demostrar tot el seu talent. Xavi Bosch, en el seu primer campionat d'Europa, va participar en els 60 metres llisos en categoria M40, acreditant uns bons 7"64 a les eliminatòries que li donaven el pas a les semifinals, però una lesió muscular a la semifinal li va impedir classificar-se per a la final. Va finalitzar 23è dels 60 m.ll. a més de retirar-se dels 200 m.ll., modalitat en què
és actual medalla de bronze estatal.
Finalment el tercer representant de la UAT, el fondista Marc Martínez, que va participar l'any passat al Mundial de veterans de Polònia, arribava una mica curt de preparació per feina i petites lesions. En aquesta ocasió lluitava als 800 m.ll. M-35, modalitat en què va assolir la 7ena posició de la semifinal amb 2'10"02 (22è de la general) i en els 1500 m.ll M-35, en què va acabar 11è de la semifinal amb 4'44"25 (33è de la general).
El punt de mira dels veterans egarencs son els Campionats del Món que tindran lloc a Porto Alegre (Brasil) el mes d'octubre.
Santi Ferrer (UAT), setè veterà d'Europa en 60 metres tanques
La propera gran cita és el Campionat del Món, que es farà al Brasil a l'octubre
Ara a portada
Publicat el 26 de març de 2013 a les 17:26