29
de setembre
de
2023, 14:54
Actualitzat:
15:04h
El govern municipal de Terrassa s'ha reunit aquesta setmana amb els responsables de l'empresa Mediterránea de Càtering, l'empresa concessionària del servei de menjador escolar, després de rebre diverses alertes per part de famílies d'alumnes usuaris des de l'inici del curs escolar. La reunió tenia l'objectiu de revisar el compliment dels criteris i requisits establerts en el plec de clàusules del contracte.
Així, l'Ajuntament ha traslladat a l'empresa les crítiques que han rebut, i han alertat que aplicaran els mecanismes legals de seguiment de l'acompliment del contracte, que recull els diversos aspectes dels menús, com l'aportació calòrica i les característiques nutricionals i les garanties higièniques i sanitàries dels aliments; les quantitats, varietats i pes dels articles alimentaris... Per altra banda, s'ha donat especial importància al fet de garantir la correcta gestió de la documentació facilitada per les famílies pel que fa als menús especials per malalties i/o intoleràncies alimentàries.
El Consistori també ha incidit en l'obligació de complir les ràtios del monitoratge que s'han establert en el mateix contracte, i garantir els drets en les condicions laborals del personal contractat.
El pròxim 9 d'octubre es reunirà la Comissió de Menjadors del Consell Escolar Municipal, que treballarà i acabarà de concretar les propostes per tal d'assegurar el correcte compliment del que s'estableix al plec de clàusules del contracte.
A aquestes reclamacions fetes per l'Ajuntament s'hi ha sumat una nova incidència, que ha recollit el Diari de Terrassa, i és que un grup d'escolars que anava d'excursió s'ha quedat sense dinars perquè l'empresa no havia preparat el nombre de menús suficients.
Així, l'Ajuntament ha traslladat a l'empresa les crítiques que han rebut, i han alertat que aplicaran els mecanismes legals de seguiment de l'acompliment del contracte, que recull els diversos aspectes dels menús, com l'aportació calòrica i les característiques nutricionals i les garanties higièniques i sanitàries dels aliments; les quantitats, varietats i pes dels articles alimentaris... Per altra banda, s'ha donat especial importància al fet de garantir la correcta gestió de la documentació facilitada per les famílies pel que fa als menús especials per malalties i/o intoleràncies alimentàries.
El Consistori també ha incidit en l'obligació de complir les ràtios del monitoratge que s'han establert en el mateix contracte, i garantir els drets en les condicions laborals del personal contractat.
El pròxim 9 d'octubre es reunirà la Comissió de Menjadors del Consell Escolar Municipal, que treballarà i acabarà de concretar les propostes per tal d'assegurar el correcte compliment del que s'estableix al plec de clàusules del contracte.
A aquestes reclamacions fetes per l'Ajuntament s'hi ha sumat una nova incidència, que ha recollit el Diari de Terrassa, i és que un grup d'escolars que anava d'excursió s'ha quedat sense dinars perquè l'empresa no havia preparat el nombre de menús suficients.