La programació de Nadal a Terrassa s’ha presentat al Teatre Principal aquest dimarts 19 a la tarda. La gala ha estat dinamitzada per la parella terrassenca de youtubers Pol Mallafré i Àngela Monge i ha comptat amb la presència de l'alcalde de Terrassa, Jordi Ballart. La gala de presentació s’ha amenitzat amb les actuacions musicals de les artistes terrassenques, Carla Miralda i Clara Jorba; i d’una coral creada especialment per a l'ocasió.
Les activitats previstes per aquestes festes a la ciutat s’emmarquen en l’eslògan Nadal fantàstic, que vol traslladar l’alegria i el caliu del Nadal amb propostes tradicionals i innovadores per a tots els públics. Enguany es podrà tornar a gaudir de l’exhibició de pessebres de l’associació pessebrista de Terrassa i els amants del teatre podran veure la representació de Pastorets de Josep M. Folch i Torres, a càrrec del Centre Cultural El Social, que arribarà a l’edició número 103. La música també tindrà un paper destacat en aquesta programació, del 30 de novembre al 29 de desembre arriben els Sons de Nadal a Terrassa, una sèrie de concerts a càrrec dels grups vocals de Terrassa Ciutat Coral.
El dia de Cap d’Any, aquells a qui els agradi la gresca, podran assistir a la festa que se celebrarà a la plaça del Rector Homs amb un espectacle d’Àlex Marteen i la seva Rave Cabaret que interpretarà els grans temes d’aquest any amb una actuació multidisciplinària.
A més, també hi haurà propostes culturals al Teatre de Terrassa i al Museu de Terrassa, que ofereixen una programació especial per apropar-ne les activitats a tota la ciutadania i al públic familiar.
Nadal a tots els racons de la ciutat
Aquesta campanya de Nadal vol garantir que l'esperit d’aquests dies impregni cada racó de la ciutat, per això l’Ajuntament ha estès la il·luminació nadalenca en carrers i espais clau. A més, s'han distribuït activitats per tots els barris per assegurar que tothom visqui el Nadal d'una manera única i especial. La programació, a més, vol posar en valor les tradicions nadalenques del municipi, el patrimoni cultural i els costums propis com una manera de reforçar el sentiment de pertinença a la ciutat.
L’Ajuntament també vol promoure el consum a la ciutat com una manera d’aconseguir productes de proximitat que impulsin el comerç com a motor econòmic i social de la ciutat. A més, també es fa una crida a la ciutadania a implicar-se activament per viure l’experiència del Nadal col·lectivament.