La gent dels nous anuncis d’Unnim són clients de la caixa de veritat? Aquest divendres des de l’entitat han donat resposta a aquesta curiositat popular: sí. Precisament aquesta campanya forma part d’un nou programa d’accions que, sota el nom de Banca de Proximitat, Unnim persegueix expressar públicament a la societat els seus principis d’actuació “basats en un servei proper, personalitzat i compromès amb els clients i amb la comunitat”, tal com afirmen en un comunicat.
El principal vertebrador de la campanya és un nou portal, que en tant sols 15 dies ha rebut més de 15.000 visites úniques. A més, un centenar de persones s’han inscrit en el càsting amb què l’entitat ofereix als seus clients per protagonitzar les futures campanyes publicitàries que es duguin a terme.
Territoris de referència
Segons afirmen des d’Unnim, ha estat la posada en marxa de la Banca de Proximitat el que vol acabar de resoldre la implicació de l’entitat amb els tres territoris de referència: Sabadell, Terrassa i Manlleu. Aquest va ser precisament un dels punts que més va fer trontollar la fusió, els dubtes que molta gent tenia que Unnim mantindria tota la tasca desenvolupada en aquestes poblacions, sobretot en les Obres Socials.
Un fet que volen donar absolutament per tancat amb el nou marc d’accions. Ells mateixos asseguren que serà el vehicle per donar a conèixer “els valors de la nova institució financera, sintetitzats en dues paraules: persones i innovació”.
El principal vertebrador de la campanya és un nou portal, que en tant sols 15 dies ha rebut més de 15.000 visites úniques. A més, un centenar de persones s’han inscrit en el càsting amb què l’entitat ofereix als seus clients per protagonitzar les futures campanyes publicitàries que es duguin a terme.
Territoris de referència
Segons afirmen des d’Unnim, ha estat la posada en marxa de la Banca de Proximitat el que vol acabar de resoldre la implicació de l’entitat amb els tres territoris de referència: Sabadell, Terrassa i Manlleu. Aquest va ser precisament un dels punts que més va fer trontollar la fusió, els dubtes que molta gent tenia que Unnim mantindria tota la tasca desenvolupada en aquestes poblacions, sobretot en les Obres Socials.
Un fet que volen donar absolutament per tancat amb el nou marc d’accions. Ells mateixos asseguren que serà el vehicle per donar a conèixer “els valors de la nova institució financera, sintetitzats en dues paraules: persones i innovació”.