Gairebé 700 professionals ja s'han acreditar per participar a la 16a edició de la Fira Mediterrània de Manresa, que se celebrarà del 7 al 10 de novembre. El període d'inscripcions s'allarga fins el 15 d'octubre i les dades dels professionals apareixeran a la Guia professional, que es reparteix a tots els delegats i ens participants provinents, en aquests moments, de 28 països diferents. La Llotja ja ha exhaurit la disponibilitat d'estands -una cinquantena- i comptarà amb un total de 85 activitats, com reunions ràpides o presentacions curtes d'espectacles. L'últim estudi realitzat sobre el volum de negoci que genera la fira -que data de l'any 2009- el situa al voltant dels 3 milions d'euros.
La Fira Mediterrània de Manresa ha agafat enguany el concepte de "cruïlla" com l'eix central de la 16a edició, que se celebrarà del 7 al 10 de novembre, per fusionar diferents disciplines en els espectacles i unir artistes de renom amb propostes més arriscades i emergents. La fira tindrà 36 estrenes i una desena de coproduccions, i també referma l'espai de la Llotja per a professionals, amb estands, reunions ràpides i presentacions curtes d'espectacles.
700 professionals ja s'han acreditat per a la Mediterrània
En aquests moments hi ha delegats i ens participants provinents de 28 països diferents
ARA A PORTADA
Publicat el 11 d’octubre de 2013 a les 21:59
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria incorpora una col·lecció històrica gràcies a la donació de Manel Yagües
-
Cultura i Mitjans Publicat «El Llibre Vermell de Montserrat», un tresor únic de la música medieval revisat pel pare Gregori Estrada
-
Cultura i Mitjans Cineclub Manresa rep el Premi Nunes 2024 al millor fet cineclubista pel cicle Visuals
-
Cultura i Mitjans La Casa Museu Prat de la Riba de Castellterçol inicia un cicle de visites guiades
-
Cultura i Mitjans Sallent obre la Festa Major 2025 amb l'Esvalotada i el pregó del Club Natació ASFC
-
Cultura i Mitjans El «Centaures de la nit» de Marc Recha entra a Filmin i Prime Video