A la venda la tercera funció d'«Avui no sopem» al Kursaal

Les entrades ja es poden comprar a taquilles i per internet

Publicat el 16 de desembre de 2016 a les 19:05
Actualitzat el 16 de desembre de 2016 a les 19:08
Ja són a la venda les entrades de la tercera funció de la comèdia Avui no sopem, protagonitzada per David Bagés, Jordi Banacolocha, Susanna Garachana, Maife Gil i Mercè Martínez. I és que a més de les funcions ja programades dins del Toc de Teatre del dissabte 4 de març a les 21h i diumenge 5 de març a les 18h, s'ha posat a al venda una tercera funció de l'espectacle pel dissabte 4 de març a les 18.00h a la sala gran.

La comèdia Avui no sopem, de Pep Anton Gómez i Jordi Sánchez, ja fa uns mesos que triomfa al teatre Condal de Barcelona. El debat en clau d'humor que hi trobarem és ben actual: jubilats que es veuen atrapats per les necessitats del seus fills.

La Maria Teresa i en Vicenç són un matrimoni de classe mitjana resident a Barcelona. Estan jubilats i fa temps que es plantegen marxar de la ciutat i anar a viure a la masia del poble, però mai s'acaben de decidir. Per què? Una filla de gairebé quaranta anys que encara viu amb ells i un fill amb cara de pocs amics els ho impedeixen... Una comèdia que ens farà riure i pensar alhora. Un sopar durant el qual els cinc personatges acabaran dient-se aquelles veritats que sovint amaguem o obviem.

Les entrades es poden comprar a taquilles i per internet. El preu és de 28€ (25€ amb Carnet Galliner, majors de 65 anys, i 6€ els menors de 25).