Aquest dimarts 28 d'agost a partir de les 6 de la tarda es posen a la venda les entrades pels espectacles inclosos dins el cicle per a Majors de 65 anys, "Violines y trompetas" i "El duo de l'africana", a les taquilles, per telèfon i per internet.
Dins els espectacles programats pels majors de 65 anys es podran veure dues propostes. La primera serà el dijous, 11 d'octubre a les 6 i a les 9 del vespre, i es tracta de l'obra "Violines i Trompetas" interpretada per Joan Pera, Lloll Beltran, Ferran Rañé i Anna Gras. Aquesta obra de Santiago Moncada, estrenada el 1977 amb grans èxits, tracta temes universals en el món de l'escena, com ara: el sexe, la frustració, els desitjos reprimits, etc. Tanmateix, els presenta amb certa novetat i frescor. El fil conductor de l'obra és l'assaig d'El trio de l'Arxiduc, de Beethoven.
D'altra banda, la Companyia TOC (Terrassa Òpera Còmica) ens presenta la divertida sarsuela de petit format "El duo de l'africana" el dimecres, 21 de novembre a les 6 de la tarda. Aquesta obra ens explica les peripècies d'una humil companyia d'òpera que es prepara per cantar l'Africaine (L'africana) de Giacomo Meyerbeer. El roí empresari Querubini té com a lema estalviar al màxim i no pagar a ningú. Dins la companyia el jove tenor, de bona família fugit de casa, està bojament enamorat de la soprano, l'Antonelli, "una andalusa graciosa i rica". Aquest coqueteig, desperta la gelosia de l'empresari i de la filla d'aquest que, es fon pel jove tenor i que esclatarà amb un gran conflicte, però finalment Querubini troba una solució salomònica.
Amb el suport de "La Caixa"
Aquests muntatges estan adreçats especialment a la gent gran; i per això s'han adaptat horaris i preus, ja que per a les persones majors de 65 anys, el cost de l'entrada serà de 6 euros. En aquest sentit, el Teatre Kursaal compta amb la col·laboració de l'Obra Social "la Caixa", que ha estat sensible a aquesta iniciativa de promoure espectacles adreçats a la gent gran i hi dóna suport.
L'Obra Social "la Caixa" té com a una de les accions prioritàries el foment de l'envelliment actiu i saludable de les persones grans, i aquesta col·laboració n'és un clar exemple.
Les entrades per a tots dos espectacles es poden comprar a les taquilles del Kursaal, per telèfon (93 8723636) i per internet (www.kursaal.cat). El preu de les localitats serà de 6 euros per als majors de 65 anys, i de 20€ (15€ Carnet Galliner).
A la venda les entrades del Kursaal per a la Gent Gran
Els espectacles "Violines y trompetas" i "El duo de l'africana" es podran comprar dimarts a partir de les 6 de la tarda
ARA A PORTADA
Publicat el 27 d’agost de 2012 a les 19:52
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria recullen el premi Josep Anselm Clavé
-
Cultura i Mitjans Cabrianes celebra 125 anys de Caramelles amb èxit de visitants
-
Cultura i Mitjans El FABA culmina la seva vuitena edició amb una jornada vibrant i festiva
-
Cultura i Mitjans Santpedor acull els tercers premis Drac, un concurs literari infantil i juvenil de l'Escola Jeroni de Moragas
-
Cultura i Mitjans El crític manresà Oriol Fontdevila serà el nou director del Bòlit, Centre d'Art Contemporani de Girona
-
Cultura i Mitjans Jaume Riu i la Principal de la Bisbal omplen la Fàbrica Vella de Sallent