Dimarts a partir de les 6 de la tarda a les taquilles, per telèfon (938723636) i per internet (www.kursaal.cat) ja es podran comprar les entrades soles dels espectacles inclosos en abonaments de Dansa i Música Clàssica del Kursaal.
Pel que fa als espectacles de dansa, les entrades individuals per al Ballet David Campos costaran 25 euros (20 amb carnet Galliner), les de la Dansa Contemporània de Cuba en costaran 28 (25 amb Carnet Galliner), les del ballet de Víctor Ullate valdran 35 euros (32 amb carnet Galliner), i les de "Grans moments de la dansa" costaran 28€.
Quant als de clàssica, el preu del concert de "Los chicos del coro" serà de 28€ i dels concerts de l'OBC i el 'Rèquiem de Fauré' serà de 25€.
A la venda les entrades soles de dansa i clàssica del Kursaal
Cultura i Mitjans
Dimarts a partir de les 6 de la tarda és posen a la venda
ARA A PORTADA
-
Política «S'ha creat un relat terrible sobre Manresa que hem de combatre» Ferran Casas i Manresa | Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Una col·lecta popular vol fer realitat un gegant en memòria de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Tot a punt per a la 29a Mediterrània que posarà l'accent en la participació a la cultura popular ACN
-
Cultura i Mitjans El Festival Clam alça la veu contra els discursos d'odi i l'ascens de l'extrema dreta Pere Fontanals
-
Publicat el
16 de gener de 2012 a
les 18:31
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
«Tarsius» posa veu al suïcidi juvenil i obre un debat amb professionals de la salut
-
Cultura i Mitjans
«Els malvats», de Biel Perelló, arriba dissabte al Kursaal amb humor i molta intriga
-
Cultura i Mitjans
Amat Santacana obre a la Plana de l'Om el cicle de les suites de Bach per a violoncel
-
Cultura i Mitjans
El Globus de Manresa estrena un cicle de jazz en directe els diumenges de novembre
-
Cultura i Mitjans
El Consell Comarcal del Bages obre la convocatòria del Premi a la Cultura Popular
-
Cultura i Mitjans
«Llach - Gener 76» commemorarà al Kursaal els 50 anys dels concerts de la Transició
