Abacus Manresa i l'acadèmia d'idiomes Kids&Us han programat per aquest dissabte, 27 de gener, una matinal lúdica en anglès, que consistirà en la narració, en forma d'espectacle, del conte The Dress Maker.
El somni de la Sophie és ser una dissenyadora de moda famosa, i per això espia la modista del seu barri, la Dottie. Un dia, la Dottie, que s'està fent gran, no pot acabar un vestit a temps i la Sophie decideix ajudar-la d'amagat. Com reaccionarà, la Dottie, quan trobi el vestit acabat? Aconseguirà ser una gran dissenyadora, la Sophie?
La funció, recomanada per a infants de 3 a 8 anys, començarà a les dotze del migdia, serà gratuïta, i tindrà lloc al mateix Abacus.
Abacus i Kids&Us programen un espectacle de contes infantils en anglès
Serà aquest dissabte i començarà a les dotze del migdia
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de gener de 2018 a les 23:55
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Teatre del Foment Cultural de Súria celebra el seu centenari coincidint amb Els Pastorets
-
Cultura i Mitjans
Moià inaugura Cal Comadran, el nou equipament cultural que recupera el llegat tèxtil
-
Cultura i Mitjans
El Parc de Nadal del Món del Joc obre a Santpedor amb zones d'esport, jocs i sorpreses
-
Cultura i Mitjans
Cancel·lades les funcions del 26 i 27 de desembre de la Nit Viva de Fonollosa i del Pessebre Vivent del Bages
-
Cultura i Mitjans
La Buresa recupera l'esplendor modernista amb la façana restaurada i els pinacles
-
Cultura i Mitjans
Moià inaugura aquest diumenge el nou edifici cultural de Cal Comadran rehabilitat
