Aquest mes de juliol el celler Abadal dóna la benvinguda al cicle Vespres d'Estiu a Abadal; una proposta que combina música i gastronomia a l'entorn únic i singular del celler.
Un dels protagonistes serà el concert de piano de cua entre vinyes, amb l'artista bagenc Jos, que tindrà lloc el proper divendres 9 de juliol a les 8 del vespre. Un maridatge sensorial únic entre vinyes, on gaudir de les versions a piano de temes clàssics dels anys 80 fins a l'actualitat, amb veu i mans d'en Jos. Una experiència evocadora, intensa i romàntica, que fluirà a través de les notes del piano i de les paraules de Marta Membrives, sommelier d'Abadal, apropant els matisos del vi a la música.
Dins del cicle també s'han programat tres sopars: el 8 de juliol el xef Jordi Llobet, estrella Michelin, oferirà una proposta de cuina evolutiva, elaborada amb producte de proximitat; el dia 15 de juliol, el xef Roberto Costagliola del restaurant Il Maestro delectarà als assistents amb la passió que transmet en totes les seves creacions culinàries; i per últim, el 22 de juliol serà moment de deixar-se sorprendre per l'alta gastronomia japonesa de la mà del xef Mutsuo Kowaki.
Els divendres 2, 16 i 23 de juliol DJ Pajarita Sound posarà el toc musical al Wine Bar d'Abadal.
Els aforaments són limitats acord a la normativa vigent. Per al concert de piano i els sopars cal adquirir les entrades anticipades a aquest enllaç.
Abadal i l'artista bagenc Jos oferiran un concert de piano de cua entre vinyes
Cultura i Mitjans
El concert s'emmarca dins del cicle Vespres d'Estiu a Abadal, que també comptarà amb tres sopars
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa alerta d'un fort repunt de la delinqüència juvenil malgrat la baixada dels delictes Pere Fontanals
-
Societat El convent de Santa Clara es converteix en restaurant per reivindicar l'aprofitament alimentari Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans «Sàpiens» presentarà a la Fàbrica Nova un reportatge sobre la vaga de 1946 Pere Fontanals
-
-
Publicat el
07 de juliol de 2021 a
les 22:26
Actualitzat el
07 de juliol de 2021 a les
22:34
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Feliu Sasserra recorda les bruixes executades al Serrat de les Forques
-
Cultura i Mitjans
Moià obre el debat sobre el futur dels equipaments culturals amb la història d'El Casal
-
Cultura i Mitjans
Sant Andreu Salut impulsa una campanya per fomentar l'ús del català als seus centres
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós bateja el passeig de la Rosaleda amb el nom de la científica Josefina Castellví
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós estrena «Voilà! al Teatre» amb tributs a ABBA, Sabina i Adele
-
Cultura i Mitjans
Elena García Caballero gravarà a Manresa un episodi en directe del videopòdcast «El No Silencio»
