Aquest mes de juliol el celler Abadal dóna la benvinguda al cicle Vespres d'Estiu a Abadal; una proposta que combina música i gastronomia a l'entorn únic i singular del celler.
Un dels protagonistes serà el concert de piano de cua entre vinyes, amb l'artista bagenc Jos, que tindrà lloc el proper divendres 9 de juliol a les 8 del vespre. Un maridatge sensorial únic entre vinyes, on gaudir de les versions a piano de temes clàssics dels anys 80 fins a l'actualitat, amb veu i mans d'en Jos. Una experiència evocadora, intensa i romàntica, que fluirà a través de les notes del piano i de les paraules de Marta Membrives, sommelier d'Abadal, apropant els matisos del vi a la música.
Dins del cicle també s'han programat tres sopars: el 8 de juliol el xef Jordi Llobet, estrella Michelin, oferirà una proposta de cuina evolutiva, elaborada amb producte de proximitat; el dia 15 de juliol, el xef Roberto Costagliola del restaurant Il Maestro delectarà als assistents amb la passió que transmet en totes les seves creacions culinàries; i per últim, el 22 de juliol serà moment de deixar-se sorprendre per l'alta gastronomia japonesa de la mà del xef Mutsuo Kowaki.
Els divendres 2, 16 i 23 de juliol DJ Pajarita Sound posarà el toc musical al Wine Bar d'Abadal.
Els aforaments són limitats acord a la normativa vigent. Per al concert de piano i els sopars cal adquirir les entrades anticipades a aquest enllaç.
Abadal i l'artista bagenc Jos oferiran un concert de piano de cua entre vinyes
El concert s'emmarca dins del cicle Vespres d'Estiu a Abadal, que també comptarà amb tres sopars
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció
Publicat el 07 de juliol de 2021 a les 22:26
Actualitzat el 07 de juliol de 2021 a les 22:34
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Els infants de les escoles de Sant Fruitós gaudeixen d'una matinal de contes durant Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans Manresa bull d'activitat en una diada de Sant Jordi amb bones expectatives
-
Cultura i Mitjans Toni Soler debat sobre Jordi Pujol en una projecció especial de «Parenostre» al Bages Centre
-
Cultura i Mitjans Una experimentació explora la condició d'«escut còsmic» de la Muntanya de Sal de Cardona