Divendres
Sempre hi han estat. Des de fa molt. El seu nou disc, Teledirigits, ens ha deixat amb la boca oberta i les orelles alterades a tots i a totes. Boogie Dreams no són cap promesa manresana: que sempre hi han estat! Ja era hora d'una presentació amb tots els ets i uts de la seva nova merda. I ja és aquí. Serà divendres. Si us calen promeses, aneu a una altra banda. Obrirà la nit Bosni per presentar-nos el seu primer EP 'Un lloc on tornar'.
Dissabte
I més, i més, i més! Dissabte serà molt important i molt maco. D'aquelles nits històriques, de les quals després se'n parla durant molt de temps. D'At Versaris i Asstrio també se n'ha de parlar doncs són fonamentals a l'hora d'explicar (i entendre) la música d'aquest país al segle XXI. Els primers perquè han demostrat que explicar les coses com són, amb malabarisme lírics i en català (obviament, que no estètica) és possible. Hip hop amb majúscules. Els segons perquè el jazz-rock-fusió mundial té noves fronteres des que ells s'hi van posar. I ja fa dies que les dues formacions van ajuntar passió i que volten amb l'espectacle conjunt "Per principis elegants". Dissabte tanquen la paradeta. Sí, serà l'últim concert d'aquesta meravellosa enredada. I en gravarem l'àudio i la imatge per editar un CD-DVD pòstum. L'enterro de la sardina, aquell on no s'hi pot faltar. No ho tornarem a dir. Ni a fer. A més, obrirà la nit el quartet tolosí Syncopera, demostrant que el blues de polseguera i el hip hop van de la mà des de fa anys sense que ningú com ells ens ho expliqués fins ara. Bah!
ARA A PORTADA
-
-
La Fira Mediterrània arrenca a Manresa amb teatre familiar i mirades sobre la memòria i el mite Pere Fontanals
-
-
El Baxi Manresa estrena el seu compte de victòries davant un fluix Slask Wroclaw (74-62) Xavier Sucarrats
-
El Certamen Nacional de Pubillatge 2025 se celebrarà a Monistrol i a l'Abadia de Montserrat Pere Fontanals
Publicat el 16 de juny de 2011 a les 20:50
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Rodrigo Rodríguez Comos dona dues obres al Museu de Manresa que enriqueixen el fons artístic
-
Cultura i Mitjans Tina Araüna exposa «Matriu» al MoMa Espai Cultural de Manresa
-
Cultura i Mitjans Restauren quatre relleus històrics del Poble Vell de Súria per conservar el llegat del llinatge Cardona
-
Cultura i Mitjans Edicions FUB publica «Just quan despertava», el relat inèdit de Josep Maria Aloy sobre joves en risc
-
Cultura i Mitjans La Festa de la Verema del Bages celebra els 30 anys amb rècord de públic i de copes de vi venudes
-
Cultura i Mitjans Les Fabricantes reviuen el passat fabril de Valls i Palà de Torroella amb èxit de públic i activitats