Avinyó posarà sobre la taula el proper divendres els dos productes gastronòmics estrella del municipi: el porc Ral del Grup Roma-Escorxador d'Avinyó i els vins Abadal. Els cuiners Jordi Llobet i Sergi Costa realitzaran el maridatge que fusionarà cultura i gastronomia en el 8è Sopar Gastronòmic, el preludi d'una nova edició de la Fira dels Matiners que Avinyó celebrarà el 8 de maig, després de dos anys d'absència a causa de la Covid-19.
La cuinera Ada Parellada serà la convidada d'honor d'aquesta festa gastronòmica que cada any acull el celler Abadal. Parellada, que regenta el restaurant Semproniana, prové d'una família dedicada a la restauració i a l'hoteleria: la Fonda Europa, el 7 Portes, el Senyor Parellada i Can Ribas. Ada Parellada és una presència habitual als mitjans de comunicació, on promou tant la cuina catalana com els bons hàbits alimentaris. Ha publicat diversos llibres de receptes i també és autora de la novel·la Sal de vainilla (2012).
Els convidats d'honor dels anteriors sopars han estat l'escriptora Empar Moliner, la consellera Meritxell Serret, l'historiador Llorenç Ferrer, la sommelier Clara Antúnez, l'enòleg Lluís Tolosa, el cuiner Jaume Biarnés i el cuiner Marc Ribas.
El sopar, que es fa a la sala Els Til·lers del celler Abadal (Santa Maria d'Horta d'Avinyó), té un preu de 45 euros i inclou una visita a les instal·lacions.
Ada Parellada és la convidada d'honor del 8è Sopar Gastronòmic dels Matiners d'Avinyó
Els cuiners Jordi Llobet i Sergi Costa realitzaran el maridatge que fusionarà cultura i gastronomia
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de maig de 2022 a les 21:55
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Súria renova el Vot de Poble en una Festa de Sant Sebastià marcada pel dol oficial
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal de Manresa tanca el 2025 amb les millors xifres de la seva història
-
Cultura i Mitjans
Súria suspèn actes de la Festa de Sant Sebastià pel dol oficial per l'accident ferroviari de Còrdova
-
Cultura i Mitjans
El Consell Comarcal del Bages impulsa el català al comerç amb la campanya «Digue-ho en català!»
-
Cultura i Mitjans
Andreu Noguero i Manu Barreiro guanyen el 16è Premi Fotogràfic Memorial Modest Francisco
-
Cultura i Mitjans
L'Ajuntament de Manresa adquireix un nou piano de cua de gamma alta per al Conservatori
