VISITA A L'HORT DE LA CUINA
Diumenge, 12 de juliol
Hort de la Cuina a partir de les 10 del matí. Durada 1 hora i 15 minuts. Adults: 4,50€, Nens: 3,60€.
La visita consisteix a conèixer l’agricultura de casa nostra. De la mà d’un monitor, descobrirem les varietats de fruites i hortalisses que menjaven els nostres avis, i com aquella agricultura ha hagut de transformar-se per tal de respondre a les demandes de la societat urbana del segle XXI.
TALLER DE CAP DE SETMANA PER A FAMÍLIES
Dissabte 11 i diumenge 12 de juliol
"Empremtes de Sant Benet", taller de plàstica. Per a nens de 5 a 11 anys que han d'anar acompanyats d'un adult. De les 11 a les 12:30 del matí. Adults: 9,00€, Nens: 4,00€.
Un tros d’escorça caigut d’un vell pi, un card que floreix, la closca d’un cargol... Són algunes de les moltes troballes que podrem descobrir, passejant pels voltants de Sant Benet. En aquest idíl•lic paisatge, buscarem la bellesa de les coses senzilles i amb una tècnica sorprenent immortalitzarem aquests petits tresors, en un original quadre.
NOTA: Per a informació i reserves cal posar-se en contacte amb Món Sant Benet. Telèfon: 902 87 53 53. Per a la realització dels tallers caldrà un mínim de 8 participants.
VISITES ALS ESPAIS ARQUITECTÒNICS DEL MONESTIR
Diumenge 12 de juliol
Món Sant Benet ofereix la possibilitat, cada segon diumenge de mes. de visitar els espais arquitectònics del monestir, sense museografia. Els itineraris són guiats i recorren els mateixos espais que les visites amb museografia, però sense els efectes i els muntatges audiovisuals.
Aquest diumenge, 12 de juliol, les visites es faran en els horaris següents:
- Visita medieval: 6 de la tarda
- Visita modernista: 2/4 de 7 de la tarda
TALLER GASTRONÒMIC
Dissabte 11 de juliol
Taller participatiu de cuina creativa : aperitius, entrants i postres. De les 6 a les 8 de la tarda a la cuina creativa d’Alícia. El preu d’aquest taller és de 45 euros per persona (30 euros per als clients allotjats a l’hotel).
Inscripcions: info@monstbenet.com o 93.875.94.01
ARA A PORTADA
-
Política «S'ha creat un relat terrible sobre Manresa que hem de combatre» Ferran Casas i Manresa | Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Una col·lecta popular vol fer realitat un gegant en memòria de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Tot a punt per a la 29a Mediterrània que posarà l'accent en la participació a la cultura popular ACN
-
Cultura i Mitjans El Festival Clam alça la veu contra els discursos d'odi i l'ascens de l'extrema dreta Pere Fontanals
-
Publicat el
08 de juliol de 2009 a
les 18:16
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
«Tarsius» posa veu al suïcidi juvenil i obre un debat amb professionals de la salut
-
Cultura i Mitjans
«Els malvats», de Biel Perelló, arriba dissabte al Kursaal amb humor i molta intriga
-
Cultura i Mitjans
Amat Santacana obre a la Plana de l'Om el cicle de les suites de Bach per a violoncel
-
Cultura i Mitjans
El Globus de Manresa estrena un cicle de jazz en directe els diumenges de novembre
-
Cultura i Mitjans
El Consell Comarcal del Bages obre la convocatòria del Premi a la Cultura Popular
-
Cultura i Mitjans
«Llach - Gener 76» commemorarà al Kursaal els 50 anys dels concerts de la Transició
