Amb més de 70 anys d’història, l’Esbart Dansaire Santvicentí va proclamar el passat dijous la primera presidenta dona de la seva història.
L’acte es va fer durant l’assemblea general ordinària de l’entitat del passat dia 2 de setembre on Alba Malo va agafar el relleu del fins llavors president, Israel Cucurella.
Alba Malo va agrair la feina feta de l’anterior president que va afirmar que deixava l’entitat "en bones mans". Alba Malo va comentar "que li fa molta il·lusió aquest nou càrrec i que intentaria, si més no, fer-ho tant bé com l'anterior president".
Alba Malo, primera presidenta dona de l'Esbart Dansaire Santvicentí en 70 anys d'història
Agafa el relleu d'Israel Cucurella
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de setembre de 2021 a les 13:25
Actualitzat el 04 de setembre de 2021 a les 13:32
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Vuitanta alumnes reben el diploma dels cursos de català del CNL Montserrat a Manresa
-
Cultura i Mitjans Ariadna Torres guanya el Premi Biennal TAVCC | el Casino amb una instal·lació poètica sobre els solars buits de Manresa
-
Cultura i Mitjans La Taula del Foment de l'Ús Social del Català a Manresa reuneix 60 agents per revertir la regressió lingüística
-
Cultura i Mitjans El conte bagenc «Petits herois del medi ambient» arriba a 2.000 famílies
-
Cultura i Mitjans Manresa ret homenatge a Assumpció Balaguer en l'any del seu centenari
-
Cultura i Mitjans El conseller de Política Lingüística impartirà la lliçó inaugural de la 7a Universitat Catalana d’Estiu a Manresa