Aquest dissabte a les 8 del vespre a l'Auditori M. Carme Grauvilardell de Sant Vicenç de Castellet, el pianista Albert Guinovart presentarà el seu darrer CD, Poems without words, publicat per Sony Classical.
Poems without words neix en el període de la Covid-19, moments en què Guinovart va voler regalar petites espurnes d'esperança i confiança en un futur millor, publicant cada dia una breu composició a les seves xarxes socials per a sentir-nos més acompanyats. Aquestes peces es recullen en 24 preludis que van fer recordar que la bellesa era més important que mai en els moments més durs del tancament per la pandèmia.
Amb paraules de Juan Ángel Vela del Campo, que ha escrit les notes de CD, comenta, "... els cinc poemes per a piano del compositor, basats en textos d'Emily Dickinson, son la joia de la corona d'aquest nou lliurament de Guinovart. Dues grans sensibilitats de diferents períodes històrics que s'uneixen en un diàleg poètic-musical tan suggeridor com emotiu. Guinovart, traspassa en aquesta ocasió fronteres no només musicals sinó també literàries i poètiques. Cinc peces, cinc, a l'entorn dels tres minuts, amb una sensibilitat per a l'eternitat".
A més d'interpretar una selecció dels 24 preludis presentats a Poems without words, qui assisteixi al recital a l'Auditori M. Carme Grauvilardell, també podrà escoltar altres obres del CD, com unes composicions sobre poemes d'Emily Dickinson i dos nocturns titulats A Eulàlia, poema d'amor. El programa de la vetllada musical es completarà amb altres obres del seu repertori com Nocturn a Chloé, Valsos poètics en Homenatge a Granados, Arlecchino i una selecció de Mar i Cel.
[naciomanresa]
Albert Guinovart presentarà el seu darrer CD, «Poems whithou words», a Sant Vicenç de Castellet
En 24 preludis que van fer recordar que la bellesa era més important que mai en els moments més durs del tancament per la pandèmia
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de febrer de 2024 a les 22:02
Actualitzat el 12 de febrer de 2024 a les 22:14
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Joves del Kursaal conduiran la gala dels Premis Lacetània 2025 al Conservatori
-
Cultura i Mitjans
El Kapla al Museu torna a omplir i supera els 900 participants en la seva setena edició
-
Cultura i Mitjans
Manresa tornarà a ser capital de la pedra seca el 2027 coincidint amb els 25 anys de la primera Trobada
-
Cultura i Mitjans
Cardona s'adhereix a Pueblos de Película per impulsar el turisme de pantalla al món rural
-
Cultura i Mitjans
Àngels Freixanet, pionera del reciclatge artístic, rebrà el Premi Bages de Cultura 2025
-
Cultura i Mitjans
L'Exposició-Subhasta de l'Associació contra el Càncer de Manresa reuneix un centenar d'obres
