Aquest divendres dia 13 a les vuit del vespre el teatre Conservatori de Manresa acollirà la representació de l'obra El Petit Príncep. La representació anirà a càrrec de l'alumnat de primer d'ESO a l'institut. La representació es pot fer també a càrrec de Carles Albors i Júlia Fernández.
Amb aquesta representació que és oberta a tot el públic arrenca la part final dels actes de celebració del 90è aniversari de l'institut Lluís de Peguera que han comptat amb tot un seguit d'actes des de l'inici de curs.
A més de la representació teatral dels alumnes del centre també s'està preparant una acció per al dia de Sant Jordi quan tots els alumnes, professors i tot aquell que s'hi vulgui sumar podrà ballar la Sardana del Peguera. Un acte que donarà ja pas a l'espectacle de cloenda de l'institut que es farà al teatre Kursaal el proper dia 4 de maig a les vuit del vespre.
Malgrat sigui l'espectacle de cloenda les activitats del 90è aniversari de l'institut s'allargaran fins al dia 1 de juny quan els alumnes del batxillerat d'arts escèniques del Peguera presentaran el musical que han estat preparant durant tot el curs.
Altres actes de l'aniversari
23 d'abril de 2018, 13h
Pati de l'Institut
Ball de la sardana del Peguera
A càrrec de tot l'alumnat i professorat del Peguera
4 de maig de 2018, 20h
Teatre Kursaal
Espectacle de cloenda
1 de juny de 2018, 21h
Teatre Conservatori
Musical a càrrec d'alumnes del batxillerat d'Arts escèniques del Peguera
Alumnes del Peguera representaran «El Petit Príncep» en el marc del 90è aniversari
L'obra es representarà al Teatre Conservatori de Manresa el divendres a les 8 del vespre
ARA A PORTADA
Publicat el 11 d’abril de 2018 a les 20:34
Actualitzat el 11 d’abril de 2018 a les 20:42
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Tina Araüna exposa «Matriu» al MoMa Espai Cultural de Manresa
-
Cultura i Mitjans Restauren quatre relleus històrics del Poble Vell de Súria per conservar el llegat del llinatge Cardona
-
Cultura i Mitjans Edicions FUB publica «Just quan despertava», el relat inèdit de Josep Maria Aloy sobre joves en risc
-
Cultura i Mitjans La Festa de la Verema del Bages celebra els 30 anys amb rècord de públic i de copes de vi venudes
-
Cultura i Mitjans Les Fabricantes reviuen el passat fabril de Valls i Palà de Torroella amb èxit de públic i activitats
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós obre inscripcions per al Mercat de Nadal amb casetes i pista de gel