Aquest divendres dia 13 a les vuit del vespre el teatre Conservatori de Manresa acollirà la representació de l'obra El Petit Príncep. La representació anirà a càrrec de l'alumnat de primer d'ESO a l'institut. La representació es pot fer també a càrrec de Carles Albors i Júlia Fernández.
Amb aquesta representació que és oberta a tot el públic arrenca la part final dels actes de celebració del 90è aniversari de l'institut Lluís de Peguera que han comptat amb tot un seguit d'actes des de l'inici de curs.
A més de la representació teatral dels alumnes del centre també s'està preparant una acció per al dia de Sant Jordi quan tots els alumnes, professors i tot aquell que s'hi vulgui sumar podrà ballar la Sardana del Peguera. Un acte que donarà ja pas a l'espectacle de cloenda de l'institut que es farà al teatre Kursaal el proper dia 4 de maig a les vuit del vespre.
Malgrat sigui l'espectacle de cloenda les activitats del 90è aniversari de l'institut s'allargaran fins al dia 1 de juny quan els alumnes del batxillerat d'arts escèniques del Peguera presentaran el musical que han estat preparant durant tot el curs.
Altres actes de l'aniversari
23 d'abril de 2018, 13h
Pati de l'Institut
Ball de la sardana del Peguera
A càrrec de tot l'alumnat i professorat del Peguera
4 de maig de 2018, 20h
Teatre Kursaal
Espectacle de cloenda
1 de juny de 2018, 21h
Teatre Conservatori
Musical a càrrec d'alumnes del batxillerat d'Arts escèniques del Peguera
Alumnes del Peguera representaran «El Petit Príncep» en el marc del 90è aniversari
Cultura i Mitjans
L'obra es representarà al Teatre Conservatori de Manresa el divendres a les 8 del vespre
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Tocats de Lletra celebra vint anys amb 51 propostes poètiques en 38 espais de Manresa Pere Fontanals
-
Política Junts reclama una auditoria externa i independent de la despesa social de Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
11 d’abril de 2018 a
les 20:34
Actualitzat el
11 d’abril de 2018 a les
20:42
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Principal de la Bisbal protagonitza una matinal sardanista a Callús aquest diumenge
-
Cultura i Mitjans
Sant Joan de Vilatorrada s'immergeix en els aiguats de 1907 amb la 14a edició d'Embarrats
-
Cultura i Mitjans
Txema Rico i Manel Solé reparteixen abstracció i figuració pels centres cívics de Manresa
-
Cultura i Mitjans
FeMBlues recupera l'escena del blues a Manresa amb set concerts fins a l'abril de 2027
-
Cultura i Mitjans
«Tarsius» posa veu al suïcidi juvenil i obre un debat amb professionals de la salut
-
Cultura i Mitjans
Tot a punt per a la 29a Mediterrània que posarà l'accent en la participació a la cultura popular
