Els Amics de les Arts Escèniques de la Catalunya Central presenten dissabte a les 18:30 al Kursaal la primera proposta de "expedicions operístiques” al Palau de les Arts- Reina Sofia de València.
Un viatge organitzat a la capital de la Comunitat Valenciana amb l'objectiu d'assistir a la representació de les òperes que inauguraran la temporada operística de València: MANON de J. Massenet i AIDA de G. Verdi.
Durant la sessió de presentació s'exposarà el programa detallat del viatge, les condicions, així com totes les activitats que s'inclouran en la sortida.
AMARESC presenta l'expedició operística al Reina Sofía de València
Serà dissabte a les 18:30 al Teatre Kursaal
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament rebutja una moció sobre el Club Patí Manresa que el govern desvincula de l'entitat Pere Fontanals
-
-
-
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM Pere Fontanals
-
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista Pere Fontanals
Publicat el
22 d’octubre de 2010 a
les 21:02
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Cal Gravat i Bufalvent celebraran les Festes d'Estiu amb revetlla, paella i espectacle
-
Cultura i Mitjans
La plaça Catalunya recuperarà la revetlla popular de Sant Joan amb sopar i música
-
Cultura i Mitjans
Sant Joan 2026 al Bages: les millors revetlles, fogueres i activitats
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós reuneix experts per debatre el futur patrimonial de la Casa Figueras
-
Cultura i Mitjans
Un centenar de participants es reuneixen a Sant Joan en la Trobada de Lectura Fàcil
-
Cultura i Mitjans
El Centre de l'Aigua de Can Font celebra 20 anys amb prop de 90.000 visitants
