El manresà Antoni Daura ha deixat la presidència del Gremi de Llibreters de Catalunya després de 8 anys en el càrrec, el temps màxim que permeten els estatuts. El propietari de la llibreria Parcir de Manresa serà rellevat per Ma. Carme Ferrer, gerent de la llibreria Troa Empúries, de Girona, i fins fa poc presidenta del Gremi de Llibreters a Girona.
Daura deixa el càrrec després de dos mandats que qualifica "de difícils per la situació econòmica però intensos i estimulants en què s'ha avançat en projectes novedosos, com l'Escola de Llibreria, la primera de l'estat i de la qual n'han sortit llibreries noves; o Libridata, eina sectorial de gestió i coneixement del mercat". Daura seguirà vinculat al Gremi com a representant de l'entitat a la Cambra del Llibre de Catalunya.
Ferrer, la nova presidenta, té la intenció de "fomentar la comunicació i el diàleg amb les administracions per a construir estratègies comunes de suport i foment lector" sobretot entre els més petits. "Hem de fer que les llibreries siguin properes, que els nens i nenes vinguin i que els professors triïn llibres adequats", diu.
La nova junta directiva comptarà amb Paula Jarrín (Llibreria Al·lots), com a vicepresidenta; Marc Caparrós (Llibreria Cinta), com a vicepresident segon; Irene Tortós (Llibreria L'Altell), com a secretaria; i Carme Prims (La Caixa d'Eines), com a tresorera.
Antoni Daura deixa la presidència del Gremi de Llibreters després de 8 anys
Ma. Carme Ferrer, de la llibreria Troa Empúries de Girona, n'agafa el relleu
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de febrer de 2018 a
les 17:19
Actualitzat el
14 de febrer de 2018 a les
17:36
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
José Manuel Aznar guanya el 51è Concurs de Pintura Ràpida de la Festa de l'Arròs de Sant Fruitós
-
Cultura i Mitjans
El Nexe s'omple per reivindicar la història del vi a Sant Fruitós
-
Cultura i Mitjans
La Buresa, símbol del Modernisme a Manresa, recupera el símbol de catalanitat que va perdre durant el franquisme
-
Cultura i Mitjans
Santpedor viu un Carnestoltes multitudinari amb una rua lluïda i participada
-
Cultura i Mitjans
Manresa estrenarà una fira del llibre infantil i juvenil en català amb autors i tallers
-
Cultura i Mitjans
El Carnestoltes omple de color i música el centre urbà de Súria
