La Coromina celebrarà aquest cap de setmana la seva Festa Major amb un programa d’actes ple d’activitats per a tots els gustos i edats. La Festa Major del la Coromina començarà aquest divendres amb l’obra de teatre "El Tonto es un sabio", de la companyia La Cua de Gat, el correfoc del grup "Bruixes de Cardona" i un concert amb els grups Sèptimo A, Barra Lliure i Txarango, entre els actes més destacats.
La celebració continuarà dissabte amb passacarrers, animacions infantils i un partit de futbol de veterans de la Coromina i de Coll de Nargó. A les 8 del vespre hi haurà el tradicional pregó de festes i a les 11 de la nit la tronada. La jornada acabarà amb el ball de nit a càrrec de Charly Duo.
Diumenge al matí se celebrarà l’ofici solemne i ja a la tarda hi haurà passacarrers de gegants i sardanes. A les 10 de la nit començarà un dels espectacles més esperats de Festa major: el Piromusical a la llera del riu. La jornada s’acabarà amb el ball de nit a càrrec del Grup Trifàsyc. La Coromina posarà el punt final a la Festa Major amb el sopar espectacle a càrrec del Mag Pere i la nit de ball amb Xarly Music.
Arriba la Festa Major de la Coromina de Cardona
Els actes comencen aquest divendres i s'allarguen durant tot el cap de setmana
ARA A PORTADA
Publicat el
18 d’agost de 2011 a
les 16:55
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Santpedor viu un Sant Jordi participatiu
-
Cultura i Mitjans
El Baxi Manresa s'uneix a la festivitat de Sant Jordi d'una forma molt original
-
Cultura i Mitjans
Carles Riera presenta a Manresa el poemari «El dia es lleva, la tarda es colga»
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós viu un Sant Jordi participatiu amb contes al carrer i autors locals
-
Cultura i Mitjans
El CAE presenta el dossier «Aprendre jugant» per fer dels jocs de taula una eina educativa
-
Cultura i Mitjans
Inspira Teatre porta a Artés l'espectacle per a infants «Nallar» aquest diumenge
