El concert de Brams, Sèptimo A i Ebri Knights el divendres dia 12 a les 23:30h al pavelló de Navarcles és sense cap dubte el plat principal d'aquesta Festa. Però per als que no puguin assistir-hi també hi haurà per a un públic més familiar el concert del grup Macedònia el dissabte dia 13 a les 18h al pavelló. I la festa Holly Dolly, una tradició índia que omple els carrers de colors i música, que en aquest cas es celebrarà la pàrquing de camions i serà el proper dilluns 15 d'agost a les 18h. La música anirà a càrrec del jove Dj Albert Gonzalez i d'un presentador que dinamitzarà la festa, el conegut Pep Callau.
Un altre moment destacat és donarà el divendres 12 a les 20h ja que és celebrarà la 3a edició del Vi Croquet, un esdeveniment culinari on es degusten croquetes i vins al parc Marcel·lí Monrós. Tot seguit hi haurà la representació d'un monòleg d'humor.
Aquest any s'ha volgut avarca diferents associacions i entitats que organitzaran esdeveniments dins de la mateixa programació. És el cas del Festival de Música Live Music Navarcles. Un festival de música que s'ha celebrat a la Font Nova de Navarcles i que ha comptat amb nombroses actuacions musicals, una trobada d'artistes del graffitti en gran format i la primera festa eivissenca, aquest passat cap de setmana.
La Festa Major de Navarcles també compta amb la baixada d'andròmines, el concurs de paelles, la festa dels xoricitos, la fira nen, la projecció a la fresca de la pel·lícula Zootròpolis, la banyada nocturna, el corre aigua, tornejos d'escacs, nit de talents, concert de Xarop de Nit, nit chill out i el castell de foc, entre altres. Una setmana on Navarcles viu una autèntica revolució de festes i actes on cada dia hi ha programades activitats per a tots els gustos i edats.
Una altra novetat aquest cop relacionada amb el marxandatge de Navarcles són les bosses de mà que s'han creat per a aquesta Festa, les quals es poden recollir gratuïtament amb el cupó que hi ha la programa de mà a l'Ajuntament de Navarcles.
Arriba la setmana de la Festa Major de Navarcles
Cultura i Mitjans
Els actes s'allargaran fins el dilluns 15
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
Publicat el
11 d’agost de 2016 a
les 16:59
Actualitzat el
11 d’agost de 2016 a les
17:03
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Cineclub Manresa omple la tardor de cinema amb mirades femenines i òperes primes
-
Cultura i Mitjans
El 12è Concurs de Teatre Poble de Fals arrenca aquest diumenge amb «Adossats»
-
Cultura i Mitjans El Mujal viurà diumenge la Festa Major en honor de la Santa Creu
-
Cultura i Mitjans
Sant Vicenç celebrarà diumenge l'Aplec de Castellet amb cultura popular i folklore internacional
-
Cultura i Mitjans
Manresa participarà en una gimcana digital europea sobre patrimoni industrial
-
Cultura i Mitjans
El Casino presenta la nova temporada d'exposicions i activitats fins a final d'any
