Artés tornarà a celebrar el Correllengua diumenge amb una tarda plena d'activitats al parc de Can Cruselles. Les activitats començaran a 2/4 de 5 de la tarda amb tallers de cultura popular. A 2/4 de 6 serà el torn de l'hora del conte amb Rosa Fité que explicarà Contes que conten i si vols diu que diuen.... A 2/4 de 7 es farà un berenar popular, la lectura del manifest i de textos de Joan Fuster. Una hora més tard serà l'hora de la música amb els concerts de Marc Serrats i Carles Belda.
En paral·lel a la jornada, fins al proper 7 de novembre, la Biblioteca d'Artés acollirà Coneix Joan Furter i Ortells, amb un recull de les seves obres.
El Correllengua és organitzat per l'Ateneu Popular la Falç d'Artés.
Artés tornarà a gaudir del Correllengua diumenge
Amb una tarda plena d'activitats al parc de Can Cruselles
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’octubre de 2022 a les 20:37
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Tina Araüna exposa «Matriu» al MoMa Espai Cultural de Manresa
-
Cultura i Mitjans Restauren quatre relleus històrics del Poble Vell de Súria per conservar el llegat del llinatge Cardona
-
Cultura i Mitjans Edicions FUB publica «Just quan despertava», el relat inèdit de Josep Maria Aloy sobre joves en risc
-
Cultura i Mitjans La Festa de la Verema del Bages celebra els 30 anys amb rècord de públic i de copes de vi venudes
-
Cultura i Mitjans Les Fabricantes reviuen el passat fabril de Valls i Palà de Torroella amb èxit de públic i activitats
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós obre inscripcions per al Mercat de Nadal amb casetes i pista de gel