La productora manresana Bah! Studios i la cadena de televisió, també d'origen manresà, Fibracat TV han llançat el nou programa L'Altaveu amb l'objectiu de combatre la bretxa digital.
Cada programa tindrà dos protagonistes: una persona jove, nadiua digital, haurà d'ensenyar una eina digital a una persona gran, i l'ajudarà a posar en pràctica els nous coneixements. Cada aprenentatge pràctic es vincula a un aspecte important de l'envelliment actiu de les persones a partir d'històries i testimonis reals. D'aquesta manera, es parlarà de com funcionen xarxes socials i altres eines digitals però també s'abordaran temes com el fenomen de les notícies falses, l'ús d'internet de forma segura, la participació en l'associacionisme i la detecció del maltractament a les persones grans, entre d'altres.
Els capítols compten amb la participació de personalitats dels mitjans de comunicació tradicionals i de nous entorns digitals que aporten la seva visió sobre les qüestions i les aplicacions que es treballen en cada episodi. El programa ha estat produït per Bah! Studios, i tindrà com a convidats mediàtics la periodista Mariola Dinarès, el meteoròleg Tomàs Molina i la xef Ada Parellada.
Bah! Studios i Fibracat TV creen «L'Altaveu», un nou programa per combatre la bretxa digital
Cultura i Mitjans
Una persona jove, nadiua digital, haurà d'ensenyar una eina digital a una persona gran
ARA A PORTADA
-
Economia El manresà Josep Maria Serra Farré s'enfila fins al podi català de la llista Forbes Pere Fontanals
-
-
Economia Felip Abadal, del Forn de Cabrianes, rep el premi a millor artesà alimentari de l'any Pere Fontanals
-
Economia Un most sense alcohol de Sumoll del Bages guanya el premi Innoforum al gust més original Pere Fontanals
-
Publicat el
03 de febrer de 2022 a
les 18:40
Actualitzat el
03 de febrer de 2022 a les
18:49
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Fira dels Matiners d'Avinyó estrenarà noves escenes i reivindicarà el paper de les dones
-
Cultura i Mitjans
La Casa de la Culla recupera els sabers tradicionals de l'agricultura i l'etnobotànica del Bages
-
Cultura i Mitjans L'Espai Òmnium programa les presentacions dels llibres de Matthew Tree i Josep Ballesteros
-
Cultura i Mitjans
Santpedor omplirà el primer dissabte de novembre amb mercat, tallers, música i visites guiades
-
Cultura i Mitjans
El Castell de Cardona estrenarà una fira amb més de 80 artesans d'arreu del món
-
Cultura i Mitjans
«La Manresa dels 100.000 habitants» serà el tema de la nova taula rodona dels Temes del Pou
