El darrer treball de Blaumut es podrà escoltar aquest divendres a la sala gran del Teatre Kursaal de Manresa a partir de les 8 del vespre. Olímpica i Primavera (U98 Music, 2022) és l'enigmàtic títol que dona nom al cinquè disc d'estudi de Blaumut, considerat un dels seus millors treballs. El grup, que tot just fa dos anys publicava 0001, torna al Kursaal per presentar aquest nou àlbum amb deu cançons que desdibuixen els límits entre la realitat i la ficció.
Al Kursaal, la formació portarà a escena la seva particular mescla de pop i música clàssica i, en una constant experimentació, reinterpreta i modernitza el so més pur dels instruments de cambra al servei d'un espectacle contundent i implacable en què els ambients i l'èpica juguen amb la delicada poètica dels texts. Un directe sobri i elegant que endinsa el públic en un univers insòlit del qual només Blaumut té les coordenades.
La banda està integrada per Oriol Aymat (violoncel), Xavi de la Iglesia (guitarra i veu), Vassil Lambrinov (violí), Manuel Krapovickas (contrabaix i baix elèctric) i fins al 2021 Manel Pedrós (bateria), substituït per Toni Pagès (percussió, bateria i veu).
Les entrades per veure Blaumut en concert tenen un preu únic de 24 euros i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet.
Blaumut presentarà divendres al Kursaal el seu darrer treball, «Olímpica i primavera»
La formació tornarà a Manresa amb la seva particular mescla de pop i música clàssica
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de gener de 2023 a les 21:28
Actualitzat el 25 de gener de 2023 a les 21:35
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Manresa prepara una gran fira per impulsar la literatura infantil i juvenil
-
Cultura i Mitjans
Comas-Arnal, Guillamon i Soldado, finalistes del XXVI Premi Joaquim Amat-Piniella 2026
-
Cultura i Mitjans
Montserrat clou el Mil·lenari amb un gran acte litúrgic a la basílica
-
Cultura i Mitjans
Montserrat clou la celebració del mil·lenari amb un balanç de 1.300 activitats i més de 600.000 visitants
-
Cultura i Mitjans
La falta d'espai i de relleu manté aturat el Pessebre Vivent del Pont Llarg de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Jordi Serra Morales serà el gerent de la nova societat municipal de turisme, museus i fires
