El darrer treball de Blaumut es podrà escoltar aquest divendres a la sala gran del Teatre Kursaal de Manresa a partir de les 8 del vespre. Olímpica i Primavera (U98 Music, 2022) és l'enigmàtic títol que dona nom al cinquè disc d'estudi de Blaumut, considerat un dels seus millors treballs. El grup, que tot just fa dos anys publicava 0001, torna al Kursaal per presentar aquest nou àlbum amb deu cançons que desdibuixen els límits entre la realitat i la ficció.
Al Kursaal, la formació portarà a escena la seva particular mescla de pop i música clàssica i, en una constant experimentació, reinterpreta i modernitza el so més pur dels instruments de cambra al servei d'un espectacle contundent i implacable en què els ambients i l'èpica juguen amb la delicada poètica dels texts. Un directe sobri i elegant que endinsa el públic en un univers insòlit del qual només Blaumut té les coordenades.
La banda està integrada per Oriol Aymat (violoncel), Xavi de la Iglesia (guitarra i veu), Vassil Lambrinov (violí), Manuel Krapovickas (contrabaix i baix elèctric) i fins al 2021 Manel Pedrós (bateria), substituït per Toni Pagès (percussió, bateria i veu).
Les entrades per veure Blaumut en concert tenen un preu únic de 24 euros i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet.
Blaumut presentarà divendres al Kursaal el seu darrer treball, «Olímpica i primavera»
Cultura i Mitjans
La formació tornarà a Manresa amb la seva particular mescla de pop i música clàssica
ARA A PORTADA
-
Economia Els restaurants Slow Food consoliden les Temporades Gastronòmiques del Bages Pere Fontanals
-
-
Societat El Mercat de la Terra de Sant Fruitós reivindica el tomàquet amb gastronomia i activitats familiars Redacció
-
Política El ple rebutja la proposta de Fem Manresa per retirar part de l'asfalt de la plaça Neus Català Pere Fontanals
-
Esports Un recés a correcuita fa girar el ple i Manresa demanarà ser seu de la selecció de bàsquet Pere Fontanals
Publicat el
25 de gener de 2023 a
les 21:28
Actualitzat el
25 de gener de 2023 a les
21:35
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Tomacada de Sant Fruitós reivindicarà dissabte el tomàquet local
-
Cultura i Mitjans
Sant Cugat del Racó celebrarà dissabte la seva Festa Major
-
Cultura i Mitjans
Castelltallat es prepara per viure un eclipsi solar històric amb un ampli programa astronòmic
-
Cultura i Mitjans
Maria del Mar Bonet tancarà dissabte la tercera edició de Les Nits de la Duquessa de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Santpedor celebrarà la Festa de Santa Anna amb el Club de Tennis com a nou abanderat
-
Cultura i Mitjans
Monistrol de Montserrat entra als dies centrals d'una Festa Major plena de música i tradició
