Aquesta setmana ha començat el programa d'activitats "el taller" que ha posat en marxa la regidoria de Cultura de l'Ajuntament amb la voluntat d'ampliar l'oferta d'activitats d'oci i cultura al municipi i ho ha fet amb una molt bona acollida del públic.
	
	Dels 6 tallers que s'oferien s'han cobert totes les places disponibles de 3 dels tallers programats i gairebé s'han omplert els restants. En total s'han inscrit al "taller" un total de 85 persones que realitzaran els cursos durant els propers mesos de gener, febrer i març.
	
	La creació del "taller" és una iniciativa de la regidoria de Cultura -àrea municipal que assumeix l'alcalde Ferran Estruch- i té la voluntat de contribuir a dinamitzar i ampliar l'oferta cultural i de lleure de Cardona. Està previst que a partir del mes d'abril es porti a terme el segon bloc del "taller" amb activitats com fotografia artística, sardanes i cuina, entre d'altres propostes.
Bona acollida dels tallers de cultura de Cardona
S'han omplert 3 tallers i els altres 3, han quedat gairebé plens
ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
- 
													
													
															  
- 
													Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals  
Publicat el 12 de gener de 2012 a les 19:40
																			
								Et pot interessar
- 
												 Cultura i Mitjans
												Obert el termini per ser monitor o monitora del Campi qui Jugui Cultura i Mitjans
												Obert el termini per ser monitor o monitora del Campi qui Jugui
- 
												 Cultura i Mitjans
												Èxit del taller infantil Bits i Blocs a la UPC Manresa per explorar Mart amb robots Cultura i Mitjans
												Èxit del taller infantil Bits i Blocs a la UPC Manresa per explorar Mart amb robots
- 
												 Cultura i Mitjans
												La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força Cultura i Mitjans
												La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força
- 
												 Cultura i Mitjans
												UManresa acosta les cançons infantils catalanes a les futures mestres d'Educació Infantil Cultura i Mitjans
												UManresa acosta les cançons infantils catalanes a les futures mestres d'Educació Infantil
- 
												 Cultura i Mitjans
												Santpedor viu un Correllengua participatiu amb cercavila, castells i homenatge a Rodoreda Cultura i Mitjans
												Santpedor viu un Correllengua participatiu amb cercavila, castells i homenatge a Rodoreda
- 
												 Cultura i Mitjans
												Una vintena de veïns de Sant Fruitós participa en una visita al MNAC Cultura i Mitjans
												Una vintena de veïns de Sant Fruitós participa en una visita al MNAC

 
															 
															 
															 
															 
															