L'exposició Estudis. Coronant l'Iceberg de l'artista surienc Pol Oliva Fàbrega va ser inaugurada divendres 19 de gener a la sala Cal Balaguer del Porxo, dins del programa d'actes de la Festa de Sant Sebastià. La mostra es podrà visitar durant els caps de setmana fins al proper 4 de març.
En aquesta exposició, el jove artista surienc ha aplegat dibuixos, pintures, escultures i altres obres realitzades durant els seus estudis d'art a l'Escola Massana (Barcelona), la Universitat de Barcelona, l'Institut Lluís de Peguera (Manresa) i la Federació d'Associacions d'Artesans d'Ofici de Catalunya (FAAOC).
Durant l'acte d'inauguració, Pol Oliva va descriure cadascuna de les obres exposades, en diàleg amb les persones assistents. Aquesta és la primera exposició de l'artista surienc, que també va participar en la restauració dels capgrossos suriencs de la Nit de Sant Joan, que representen els quatre elements.
L'alcalde de Súria Josep Maria Canudas va desitjar que aquesta exposició sigui "la primera de moltes" per a l'artista surienc. Per la seva banda, la regidora de Cultura, Montserrat Juncadella, va explicar que l'organització de la mostra respon a la voluntat de fer que la Festa de Sant Sebastià sigui una celebració "del poble i per al poble, en què els suriencs siguin protagonistes".
L'exposició es podrà visitar en el següent horari:
- Dissabtes i diumenges, d'11.00 a 14.00 h.
- Dissabtes feiners, també de 16.00 a 18.00 h.
L'organització de l'exposició Estudis. Coronant l'Iceberg és a càrrec de l'àrea de Cultura de l'Ajuntament, amb el suport de la Diputació de Barcelona i la Generalitat.
Cal Balaguer del Porxo acull la primera exposició del jove artista surienc Pol Oliva
ARA A PORTADA
-
L'esfondrament d'una part de la teulada del Palau Prioral alarma Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
-
El nou microbús del Centre Històric de Manresa fa el primer recorregut abans d'entrar en servei Pere Fontanals
-
La jutgessa arxiva la causa penal per la mort de tres treballadors a la mina de Súria Pere Fontanals
-
Les obres de la plaça Vella d'Artés revelen vestigis arqueològics de més de 2.000 anys Pere Fontanals
Publicat el
23 de gener de 2018 a
les 19:47
Actualitzat el
23 de gener de 2018 a les
19:52
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Canal Taronja emetrà aquest cap de setmana el documental «De la Sala Loyola al Teatre Kursaal»
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal posa a la venda dissabte les entrades de 77 espectacles per a la tardor
-
Cultura i Mitjans
Súria recupera la memòria del Cinema Califòrnia amb un documental a YouTube
-
Cultura i Mitjans
El Club dels Friki Books de Súria tanca el curs dels Premis Atrapallibres i Protagonista Jove
-
Cultura i Mitjans
Santpedor dona el tret de sortida a cinc dies de Festa Major amb més de 40 activitats
-
Cultura i Mitjans
«És una cal·ligrafia per salvar vides»: el registre de guerra de l'hospital de Manresa veu la llum
