L'exposició Estudis. Coronant l'Iceberg de l'artista surienc Pol Oliva Fàbrega va ser inaugurada divendres 19 de gener a la sala Cal Balaguer del Porxo, dins del programa d'actes de la Festa de Sant Sebastià. La mostra es podrà visitar durant els caps de setmana fins al proper 4 de març.
En aquesta exposició, el jove artista surienc ha aplegat dibuixos, pintures, escultures i altres obres realitzades durant els seus estudis d'art a l'Escola Massana (Barcelona), la Universitat de Barcelona, l'Institut Lluís de Peguera (Manresa) i la Federació d'Associacions d'Artesans d'Ofici de Catalunya (FAAOC).
Durant l'acte d'inauguració, Pol Oliva va descriure cadascuna de les obres exposades, en diàleg amb les persones assistents. Aquesta és la primera exposició de l'artista surienc, que també va participar en la restauració dels capgrossos suriencs de la Nit de Sant Joan, que representen els quatre elements.
L'alcalde de Súria Josep Maria Canudas va desitjar que aquesta exposició sigui "la primera de moltes" per a l'artista surienc. Per la seva banda, la regidora de Cultura, Montserrat Juncadella, va explicar que l'organització de la mostra respon a la voluntat de fer que la Festa de Sant Sebastià sigui una celebració "del poble i per al poble, en què els suriencs siguin protagonistes".
L'exposició es podrà visitar en el següent horari:
- Dissabtes i diumenges, d'11.00 a 14.00 h.
- Dissabtes feiners, també de 16.00 a 18.00 h.
L'organització de l'exposició Estudis. Coronant l'Iceberg és a càrrec de l'àrea de Cultura de l'Ajuntament, amb el suport de la Diputació de Barcelona i la Generalitat.
Cal Balaguer del Porxo acull la primera exposició del jove artista surienc Pol Oliva
Cultura i Mitjans
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
Publicat el
23 de gener de 2018 a
les 19:47
Actualitzat el
23 de gener de 2018 a les
19:52
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Cardona recupera els orígens de la Festa Major en el cartell de l'edició del 2026
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós recupera peces del passat agrícola per preservar la memòria pagesa del municipi
-
Cultura i Mitjans
Memoria.cat publica el text i el vídeo de la recreació de la conferència sobre jazz d'Amat-Piniella
-
Cultura i Mitjans
Balsareny recordarà Pere Casaldàliga i Arcadi Oliveres en la sisena Pasqua dedicada al bisbe
-
Cultura i Mitjans L'Any Gaudí incorpora l'església de la Sagrada Família de la Bauma al programa oficial
-
Cultura i Mitjans
Cardona destinarà la polsera de la Festa Major a homenatjar les dones pioneres del Correbou
