L'Espai Expositiu Cal Sitjes d'Artés exposa Sapròfits. Diàlegs amb el bosc d'Eudald Alabau a partir d'aquest dijous, una obra que, a partir d'un plantejament científic, l'autor la porta al camp artístic per plasmar les seves vivències dins del bosc. L'exposició s'ha inaugurat aquest dijous i es podrà visitar fins al proper 4 de març. de dilluns a divendres, de 15.30h a 20h i els dimecres i dissabtes, de 10h a 13h, i està organitzada per l'Ajuntament i la biblioteca d'Artés, i el CACiS, el Forn de la calç de Calders.
Eudald Alabau Selva (Ripoll, 1950), és un artista plàstic. Va estudiar i es va llicenciar a l'Escola Sant Jordi de Belles Arts de Barcelona. Havia sigut professor d'escultura a l'Escola d'Art de Vic.
L'any 2006 va realitzar experiències artístiques a Noruega i a Eslovènia. L'any 2008, va prendre part a la Fira d'Art Independent de Madrid (FAIM). Actualment, Eudald Alabau treballa en projectes de Land art. Moltes de les seves obres, efímeres, utilitzen materials naturals, com el gel.
Per a l'execució d'aquesta obra, Alabau utilitza materials que recicla i diverses disciplines del camp de l'expressió plàstica, i mostra el seu entusiasme per la vida al bosc i la seva capacitat de regeneració.
[noticia]101204[/noticia]
Cal Sitjes d'Artés acull «Sapròfits. Diàlegs amb el bosc» d'Eudald Alabau
Cultura i Mitjans
Per a l'execució d'aquesta obra utilitza materials que recicla i diverses disciplines del camp de l'expressió plàstica
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
Publicat el
13 de gener de 2022 a
les 21:19
Actualitzat el
13 de gener de 2022 a les
21:27
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Dilluns s'obriran les inscripcions per a les visites a la Manresa Desconeguda
-
Cultura i Mitjans
Manresa estrenarà dissabte una geganta dedicada a les treballadores de la vaga de la Fàbrica Nova
-
Cultura i Mitjans
La Manresa Desconeguda de Cine tindrà una segona sessió per l'interès que ha generat
-
Cultura i Mitjans
El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies
-
Cultura i Mitjans
L'Esbart Som Riu d'Or porta la cultura popular de Sant Fruitós fins a Estocolm
-
Cultura i Mitjans
Artés acollirà dissabte una nova audició de sardanes al Parc Municipal
