Imatge d'arxiu dels gegants a la Fira de Sant Antoni Abat a Monistrol de Calders. Foto: CMoianès
Aquest passat cap de setmana s'han celebrat dues fires al Moianès: el dissabte dia 22, la fira-mercat de Sant Vicenç de Calders, i el diumenge dia 23, la Festa de Sant Antoni Abat a Monistrol de Calders. Totes dues fires han estat marcades per unes molt baixes temperatures. El sol però va sortir i molts visitants van apropar-s'hi de cara al migdia.
A la fira de Calders van venir moltes parades i es van organitzar diverses activitats per la canalla, entre les més destacades un taller de cistelleria. Durant tota la fira es va poder degustar el "baieton", elaborat amb col autòctona de Calders.
A Monistrol de Calders, es va poder gaudir d'un esmorzar de pagès prou consistent per trampejar el fred i d'una festa dels tres tombs acompanyada dels Gegants i Grallers de Monistrol molt lluïda.
Després al camp de futbol es va celebrar el tradicional joc de les botifarres i d'habilitats a cavall. Es tracta de tibar una botifarra que es troba penjada, des del cavall a galop.
Calders i Monistrol celebren les seves fires sota el rigor de l'hivern
Cultura i Mitjans
A Calders es va celebrar la Fira - mercat de Sant Vicenç, i Monistrol de Calders, la Fira de Sant Antoni Abat
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de gener de 2011 a
les 21:41
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Artés estrenarà el nou espai exterior de Cal Sitges amb una Festa Major plena de novetats
-
Cultura i Mitjans
Artés celebrarà una nova audició de sardanes per la Festa Major amb la Cobla Mediterrània
-
Cultura i Mitjans
El Correfoc de la Festa Major de Manresa en imatges
-
Cultura i Mitjans
La Festa Major Alternativa d'Artés arriba a la 29a edició amb quatre dies de cultura i reivindicació
-
Cultura i Mitjans
El Castell de Focs i l'espectacle de drons de la Festa Major de Manresa en imatges
-
Cultura i Mitjans
Els 400 drons enamoren Manresa abans d'un multitudinari Castell de Focs a l'Agulla
